![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen .. bare lurer noen vet hvor jeg kan få en fin skjermkortet dvs en anstendig pris annonse hvor jeg kan spille noen gode spill nå fikk jeg ATI 1600 pro Jeg tror dopnt huske id ser nå, men im på laptop, men i dont like ATI men jeg spilte crysis det fungerer fint, men u kan tel te grafikk Arnt klar men ikke fryse eller noe, men sin tid for et nytt skjermkort .. jeg vil ha et NVIDIA jeg hørte om 8800 ID liker å få en av dem .. noen forslag? takk |
|
| |||
| |||
| Jeg har en 8800gts og det spiller crysis på dx10 modus med 4x AA og middels innstillinger og det fungerer en behandler! som for andre spill det går mest av moddern spillene på full eller nesten full. Men hvis du vil gå litt høyere gå for GTX hvis strømforsyningen støtter det. |
|
| |||
| |||
| ok hvor mye var din? Hvor fikk dere få det ... |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk den for 200 pounds fra ebay men mange andre nettsteder selge den for det. hvis du kjøper den i butikkene kan det være litt mer. |
|
| |||
| |||
| hva om dette for 188 dollar XFX GeForce 7950 GT Video Card - 550M, 512MB DDR3, PCI Express, SLI Ready, (Dual Link) Dual DVI, HDTV, Video Card ....? er at en god |
|
| |||
| |||
| haha jeg wouldnt mind får GeForce 8800 ultra men i DNT føler at utgifter som 600 dollar nå till ig et bedre like etter college lol |
|
| |||
| |||
| i 7950 dosent støtte DirectX 10, som du virkelig trenger for crysis å frigjøre sin fulle potensial, hvis du fortsatt Arent overbevist se crysis DirectX 9 vs 10 comparasons på youtube |
|
| |||
| |||
| oo i didnt selv se at det om en BFG BFGE86512GTOC2FE Geforce 8600 GT 512MB GDDR3 PCI Express x16 Video Card w / ThermoIntelligence Retail ..... samme pris |
|
| |||
| |||
| dvs en ok kort, men kan slite med crysis og wont arbeide godt med fremtidige spill heller. |
|
| |||
| |||
| Gå for det nyeste kortet, det 8800GT, er det veldig bra fra vurderinger som jeg leste. |