![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla .. undrar någon vet vart jag kan få ett fint grafikkort thats ett anständigt pris annons där jag kan spela lite bra spel just nu Jag har ett ATI 1600 pro Jag tror dopnt minns id ser nu men im på bärbara men jag dont vilja ATI men jag spelade Häxkungens det fungerar bra, men u kan tel te grafik Arnt klar men icke frysa eller något annat än sin tid för ett nytt grafikkort .. jag vill ha ett NVIDIA jag hörde om 8800 ID vilja få en av dem .. några förslag? tack |
|
| |||
| |||
| Jag har ett 8800gts och spelar Häxkungens på dx10 läge med 4x AA och medelstora inställningar och det fungerar en behandling! som för andra spel som det löper de flesta av de moddern spel på full eller nästan full. Men om du vill gå lite högre gå för GTX om ditt nätaggregat stöder den. |
|
| |||
| |||
| ok hur mycket var din? Vart tog dig få det ... |
|
| |||
| |||
| Jag fick den för 200 pounds från ebay men många andra webbplatser sälja den för det. om du köper den i butikerna kan det vara lite mer. |
|
| |||
| |||
| hur är det här för 188 dollar XFX GeForce 7950 GT Video Card - 550M, 512MB DDR3, PCI Express, SLI Ready, (Dual Link) Dual DVI, HDTV, Video Card ....? är att alla goda |
|
| |||
| |||
| haha jag wouldnt åtanke få GeForce 8800 Ultra men jag DNT känns som utgifter liksom 600 dollar just nu till ig och ett bättre jobb som efter college lol |
|
| |||
| |||
| den 7950 dosent stödja DirectX 10 som du verkligen behöver för Häxkungens att frigöra sin fulla potential, om du fortfarande Arent övertygad slå upp Häxkungens DirectX 9 vs 10 comparasons på youtube |
|
| |||
| |||
| oo Jag gjorde även se hur en BFG BFGE86512GTOC2FE Geforce 8600 GT 512MB GDDR3 PCI Express x16 Video Card w / ThermoIntelligence Retail ..... samma pris |
|
| |||
| |||
| thats ett ok kort men får kämpa med Häxkungens och brukar fungera mycket bra med den framtida spel heller. |
|
| |||
| |||
| Gå till nyaste kort, 8800GT, det är mycket bra från recensioner som jag läst. |