![]() |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg fortælle, hvad skærmkort jeg have? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan åbne op for sagen, og har en nysgerrig. Du kan klikke på 'start' og derefter 'Kør' og skriv: dxdiag. Klik på 'OK' og derefter klikke på 'Vis' fane. Du kan klikke på 'start' højreklikke på "Denne Computer" klik derefter på Egenskaber. Vælg fanen 'Hardware', på den liste, hvor der står 'display adapter' skal du bare klikke på Desuden tegn (+). Du kan også klikke på 'start' og klik derefter på 'Kontrolpanel' og derefter klikke på "Udseende og Temaer 'og derefter vælge' Vis'.
|
| |||
| |||
| I forlængelse af Sam's post - hvordan kan jeg vide, om mit skærmkort er DirectX 9-kompatibel? Jeg kan ikke sige fra DirectX Diagnose ... Jeg har netop købt en computer spil, der havde DirectX 9-kompatibelt skærmkort som et af de krav, som jeg troede, at minen var, men når jeg forsøger at indlæse spillet, får jeg fejlmeddelelsen: "Skærmkortet ikke understøtter pixelskyggelægning", og derefter lukkes. Har jeg lige spildt mine penge? |
|
| |||
| |||
| Det er mere end sandsynligt en DX9 kort, men kan ikke støtte en bestemt revison af pixel shading. Hvad kortet model?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Det er en Intel 82865G - Jeg har netop gjort nogle grave, og selv om Intel website siger, at det "er kompatibel med versioner af Microsoft * DirectX * op til 9.0.", Spillet (Rise & Fall) har en "read-me, at du kun kan få adgang til, når du har installeret spillet, der siger, at "Intel 810/815 og 845/865 chipsæt ikke opfylder minimumskravene for at køre programmet. Programmet kræver et kort, der understøtter hardware T & L (Transform and Lighting), og disse Intel chipsæt ikke har de krævede DirectX funktionalitet nødvendigt at køre spillet. " Meget hacket off med Midway - naturligvis nu, at jeg har åbnet spillet, kan jeg ikke tage det tilbage til butikkerne, selv om min computer og ordningen var forenelig med de krav, som anført på bagsiden af pakken. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Midway er også gør, hvad alle andre spil maker laver, og citerer et absolut minimum spec er nødvendige for at køre spillet, så øget salg. Yup, ser ud som om du har brug Shader model 3.0. Har du kigget på en opdatering af driveren til chipset? Medmindre du allerede har fået den nyeste.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citat:
Citat:
<ETA-Nope-Windows siger jeg har den mest opdaterede drivere til de device...> Ah godt - eventuelt en ny video kort derefter (selvom jeg igen at købe et skærmkort til at spille en £ 8 spil ....) - hvor meget vil et nyt kort sandsynligvis til at koste? |
|
| |||
| |||
| At spille spillet? A 6600-udgaven kortet vil gøre fine, 'Bout 40 quid (ish)
|
| |||
| |||
| Hmmm ... Nødt til at tænke over det - £ 40 for at spille en £ 8 spil lyde en smule dyrere ... (besparelse for vores bryllup, så alle udgifter er nøje!) kan holde spillet i et stykke tid, selv om, og se om jeg får andre, der har brug for skærmkort opgradering ... Tak for din hjælp! : o |
|
| |||
| |||
| Intet problem JoFo. Anytime. :)
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Video Card RAM - laptop skærmkort sutte | elioenai | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2009 14:49 |
| Behov ATi Video Card. Jeg er noget nyt | ashaiba | Grafikkort & Monitors | 6 | 19 januar 2009 15:22 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| HJÆLP! Hvilken skærmkort har jeg brug for? | VideoNightmare | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2008 05:38 |
| Skærmkort hjælpe | divindavid13 | Grafikkort & Monitors | 11 | 8 oktober 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |