![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Miten voin kertoa, mikä näytönohjain minulla on? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit avata tapauksessa ja on utelias. Voisit napsauta Käynnistä-sitten 'Suorita' kirjoita sitten: dxdiag. Valitse "OK" klikkaa "näyttö"-välilehti. Voisit napsauta Käynnistä-oikeus klikkaamalla "Oma tietokone" ja valitse sitten Ominaisuudet. Valitse "hardware"-välilehti, luettelosta, jossa sanotaan "näyttö sovitin" klikkaa lisäksi merkki (+). Voit myös napsauttaa "käynnistää" sitten ohjauspaneelin "sitten Ulkoasu ja teemat ja sitten valitse" näyttö ".
|
| |||
| |||
| Liittyen siihen, Sam's post - miten voin kertoa, onko minun näytönohjain on DirectX 9-yhteensopiva? En voi kertoa siitä DirectX Diagnoosi ... Olen juuri ostanut tietokoneen peli oli DirectX 9-yhteensopiva näytönohjain kuin yksi vaatimuksista, jotka Luulin, että omani oli, mutta kun yritän ladata pelin, saan virheilmoituksen: "Sinun näytönohjain ei tue pixel shaders", ja sen jälkeen sammuu. Olenko vain tuhlata rahaa? |
|
| |||
| |||
| Se on enemmän kuin todennäköisemmin DX9 kortti, mutta ei voi tukea erityisesti revison on pikseli varjostus. Whats kortin malli?
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Se on Intel 82865G - Olen juuri tehnyt kaivaa, ja vaikka Intel verkkosivuilla sanotaan, että se "on yhteensopiva Microsoft * DirectX * enintään 9,0." Pelin (Rise & Fall) on luku-minulle, että sinun voi käyttää vain, kun olet asentanut pelin, että sanoo, että "Intel 810/815 ja 845/865 piirisarjoja ei täytä vähimmäisvaatimuksia ohjelman suorittamiseen. Ohjelma edellyttää kortti, joka tukee hardware T & L (Transform and Lighting), ja nämä Intelin piirisarjoja ei ole tarvittavia DirectX toiminnallisuutta tarpeen suorittaa peliä ". Erittäin hakkeroitu pois Midway - tietysti nyt, että olen avasi pelin, en voi ottaa sen takaisin kauppoihin, vaikka minun tietokone ja järjestelmän vaatimusten kanssa on ilmoitettu takana paketti. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Midway on myös tekevät sitä, mitä kaikki muut pelin luomisohjelma tekee ja lainaamalla ehdoton minimi spec tarpeen suorittaa pelin, mikä lisää myyntiä. Yup, näyttää tarvitset Shader mallin 3.0. Oletko tutustunut ohjaimen päivittäminen varten piirisarja? Paitsi jos olet jo mennessä.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Quote:
Quote:
<ETA-Nope-Windows sanoo olen kaikkein ajan kuljettajat ovat device...> Ah hyvin - mahdollisesti uusi näytönohjain sitten (vaikka suuttua ostaa näyttösovittimen olla £ 8 pelin ....) - kuinka paljon uusi kortti todennäköisesti maksaa? |
|
| |||
| |||
| Voit toistaa, että peliä? A 6600-sarjan kortti tekee hienoa, 'bout 40 puntaa (ISH)
|
| |||
| |||
| Hmmm ... On ajateltava - £ 40 pelata £ 8 Peliäänet tad expensive ... (säästö meidän häät, joten kaikki menot on seurattava!) Olisiko pitämään pelin mutta kuitenkin, ja katso, jos saan kaikkia muita, jotka tarvitsevat näytönohjaimen päivitystä ... Thanks for your help! : o |
|
| |||
| |||
| Ei hätää JoFo. Anytime. :)
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Tarvitsetko ATI Video Card. Olen jonkin verran uusia | ashaiba | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 19th Jan 2009 15:22 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| HELP! Mikä näytönohjain tarvitsen? | VideoNightmare | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2008 05:38 |
| Näyttösovitin auttaa | divindavid13 | Graphics Cards & Näytöt | 11 | 8. Lokakuu 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |