![]() |
|
| |||
| |||
| Hoe kan ik zien welke videokaart ik heb? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je zou kunnen openen van de zaak en hebben een fijne neus. Je kon Klik op 'Start' en vervolgens' Uitvoeren 'en typ: dxdiag. Klik op 'OK' en klik dan op de 'display' tabblad. Je kon klik op 'start' klik met de rechtermuisknop op 'mijn computer' en klik op Eigenschappen. Selecteer het tabblad 'Hardware', op de lijst waar hij zegt "display adapter 'klikt u op de toevoeging teken (+). Je kan ook klikken op 'start' en klik op 'Control Panel' en klik vervolgens op 'uiterlijk en de thema's' en kies vervolgens' Weergave'.
|
| |||
| |||
| Naar aanleiding van Sam's achteraf - hoe kan ik zien of mijn videokaart is DirectX 9 compatibel? Ik kan niet zeggen van de DirectX Diagnose ... Ik heb net gekocht een computerspel die DirectX 9 compatibele videokaart als een van de eisen, waarvan ik dacht dat de mijne was, maar als ik probeer te laden van het spel, krijg ik de foutmelding: "Uw videokaart biedt geen ondersteuning voor pixel-shading", en het vervolgens afgesloten. Heb ik gewoon verspild mijn geld? |
|
| |||
| |||
| Het is meer dan waarschijnlijk een DX9 kaart, maar kan geen ondersteuning voor een bepaalde revison van pixel shading. Wat is de kaart model?
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Het is een Intel 82865G - Ik heb zojuist nog een aantal graven, en hoewel de Intel-website zegt dat hij "is compatibel met versies van Microsoft * DirectX * tot 9.0.", Het spel (Rise & Fall) heeft een lees-mij dat u kan alleen toegang als je eenmaal het spel hebt geïnstalleerd, die zegt dat "De Intel 810/815 en 845/865 chipsets niet voldoen aan de minimum vereisten voor het uitvoeren van het programma. Het programma is een kaart die hardware T & L (Transform en Lighting), en deze Intel-chipsets niet over de vereiste DirectX functionaliteit nodig om het spel. " Zeer gehackt af met Midway - uiteraard nu ik heb geopend het spel, ik kan niet terug naar de winkels, hoewel mijn computer en het systeem is compatibel met de eisen zoals vermeld op de achterzijde van de verpakking. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Midway ook doen wat elk ander spel maker doet en onder vermelding van het absolute minimum spec nodig om het spel, dus het verhogen van de omzet. Yup, ziet er uit als u nodig heeft shader model 3.0. Heb je gekeken naar de actualisering van de driver voor de chipset? Tenzij je hebt al de nieuwste.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Citaat:
<ETA-Nee-Windows zegt dat ik over de meest up-to-date drivers voor de device...> Ach - eventueel een nieuwe videokaart dan (hoewel ik opnieuw aanschaffen van een videokaart te spelen een £ 8 spel ....) - Hoeveel zou een nieuwe kaart zou kunnen kosten? |
|
| |||
| |||
| Te spelen dat spel? Een 6600-serie kaart zal doen geldboete, 'bout 40 pond (ISH)
|
| |||
| |||
| Hmmm ... Moeten denken - £ 40 tot £ 8 spelen een spel klinkt een tikkeltje duurder ... (besparing voor onze bruiloft, dus alle uitgaven nauwlettend gevolgd!) Might houden het spel voor een tijdje, maar, en kijken of ik alle anderen die de videokaart upgraden ... Bedankt voor je hulp! : o |
|
| |||
| |||
| Geen probleem JoFo. Anytime. :)