![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et ATI All-In-Wonder 9700 skærmkort jeg var nødt til at sende tilbage til reparation. Jeg købte en Diamant S120 256MB DDR Radeon 9550 for at tage det sted. Jeg har aldrig geninstalleret den 9700-kort, da jeg fik den tilbage, men jeg kinda glip af multimediefunktioner med det kort. Hvis jeg satte 9700 tilbage, vil jeg bemærket en stor forandring i effektivitet? Resten af systemet: Asus A7N8X2.0 Deluxe med AMD 2500, 1Gig ram, Win XP Home, LG 19 "LCD. Jeg har kørt et par ældre Sims, gøre en masse grafisk arbejde. Tak, Chris |
|
| |||
| |||
| Ok im egentlig ikke det bedste på ATI kort bedre med nvidia, men ville ikke desto højere model kortet være det bedste at have, og du har måske bemærket en ændring i ydeevne afhængigt af de spil, du spiller, hvis din spiller The Sims ville jeg tror, du ville ikke se nogen ændringer har du måske bemærket en lille stigning i fps måske?, men hvis du ønsker at prøve at se, kan du prøve "futuremark" http://www.futuremark.com som er en 3d benchmark test, og du kan prøve den på både grafikkort og beslutte, afhængigt af resultaterne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ikke mere at det godt sætte
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Video Card RAM - laptop skærmkort sutte | elioenai | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2009 14:49 |
| Behov ATi Video Card. Jeg er noget nyt | ashaiba | Grafikkort & Monitors | 6 | 19 januar 2009 15:22 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Skærmkort hjælpe | divindavid13 | Grafikkort & Monitors | 11 | 8 oktober 2007 13:15 |
| Skærmkort | sam2545 | Grafikkort & Monitors | 12 | 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |