![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ATI All-In-Wonder 9700 näyttösovittimen jouduin lähettämään takaisin korjattavaksi. Ostin Diamond S120 256MB DDR Radeon 9550 ottamaan sen paikan. En ole koskaan uudelleenasennettavien että 9700-kortin, kun sain sen takaisin, mutta olen kinda miss multimedia toimintoja että kortin. Jos laitoin 9700 takaisin, niin huomaat suuri muutos suorituskykyä? Lopun järjestelmän: Asus A7N8X2.0 Deluxe kanssa AMD 2500, 1Gig ram, Win XP Home, LG 19 "LCD. En suorittaa muutama older Sims, tehdä paljon graafisen työn liian. Kiitos, Chris |
|
| |||
| |||
| Ok im ei oikeastaan parhaiten atin kortit paremmin nvidia mutta ei korkea-mallin kortti parasta on, ja olet ehkä huomannut, että muutos tehokkuudessa riippuen pelejä pelaat jos pelaa The Sims haluaisin luulet ei huomaa mitään muutosta saatat huomata hieman enemmän fps ehkä?, mutta jos haluat testata nähdä voit kokeilla "futuremark" http://www.futuremark.com joka on 3d vertailuarvo testi ja voit testata sitä molemmat näytönohjaimet ja päättää riippuen tulokset. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitään muuta se myös asettaa
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Tarvitsetko ATI Video Card. Olen jonkin verran uusia | ashaiba | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 19th Jan 2009 15:22 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Näyttösovitin auttaa | divindavid13 | Graphics Cards & Näytöt | 11 | 8. Lokakuu 2007 13:15 |
| Näyttösovitin | sam2545 | Graphics Cards & Näytöt | 12 | 3. Hei 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |