![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een ATI All-In-Wonder 9700 videokaart moest ik terug sturen voor reparatie. Ik kocht een Diamond S120 256MB DDR Radeon 9550 nemen zij de plaats. Ik heb nooit opnieuw de 9700-kaart toen ik hem terug, maar ik mis een beetje de multimedia functies met die kaart. Als ik het terug in 9700, zal ik merk een grote verandering in de prestaties? De rest van het systeem: Asus A7N8X2.0 Deluxe met AMD 2500, 1Gig RAM, Win XP Home, LG 19 "LCD. Ik vind het uitvoeren van een paar oudere Sims, doe veel grafisch werk ook. Bedankt, Chris |
|
| |||
| |||
| Ok im niet echt de beste op ATI kaarten beter met nvidia, maar zou niet de hogere model kaart worden de beste te zijn, en je kan er een verandering in de prestaties, afhankelijk van de spellen die je speelt als je het afspelen van The Sims dan ik zou denken dat je zou geen enkele verandering merk je een lichte stijging in fps misschien?, maar als je wilt testen om te zien kunt u proberen "futuremark" http://www.futuremark.com Dit is een 3D benchmark test en je kon testen op beide grafische kaarten en beslissen, afhankelijk van de resultaten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| niets meer om het goed in
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| Noodzaak ATI Video Card. Ik ben een beetje nieuw | ashaiba | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 19 Jan 2009 15:22 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| Videokaart helpen | divindavid13 | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 8 okt 2007 13:15 |
| Videokaart | sam2545 | Grafische Kaarten & Monitors | 12 | De 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |