![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et ATI All-In-Wonder 9700 skjermkort jeg måtte sende tilbake for reparasjon. Jeg kjøpte en Diamond S120 256MB DDR Radeon 9550 for å ta den plassen. Jeg har aldri installert den 9700 kort da jeg fikk den tilbake, men jeg ganske savne multimedia funksjoner med dette kortet. Hvis jeg sette 9.700 tilbake, vil jeg se en stor endring i resultatene? Resten av systemet: Asus A7N8X2.0 Deluxe med AMD 2500, 1Gig ram, Win XP Home, LG 19 "LCD. Jeg har kjørt noen voksne Sims, gjøre mye grafikk også. Takk, Chris |
|
| |||
| |||
| Ok im egentlig ikke det beste på ATI-kort bedre med nvidia men ville ikke høyere modell kortet være best å ha, og du kanskje merke en endring i resultatene avhengig av spill du spiller, hvis du spiller The Sims så jeg tror du vil ikke se noen endring du kanskje merke en svak økning i fps kanskje?, men hvis du vil teste for å se kan du prøve "futuremark" http://www.futuremark.com som er et 3d benchmark test og du kan teste det på både grafikkort og bestemme, avhengig av resultatene. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ikke mer til det vel putte
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Video Card RAM - laptop skjermkort suger | elioenai | Kabinetter & Skjermer | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Trenger ATI skjermkort. Jeg er noe nytt | ashaiba | Kabinetter & Skjermer | 6 | 19 januar 2009 15:22 |
| Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget | demon102 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Skjermkortet hjelp | divindavid13 | Kabinetter & Skjermer | 11 | 8 oktober 2007 13:15 |
| Skjermkort | sam2545 | Kabinetter & Skjermer | 12 | 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |