![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag har ett ATI All-In-Wonder 9700 grafikkort jag var tvungen att skicka tillbaka för reparation. Jag köpte en Diamond S120 256MB DDR Radeon 9550 att ta plats. Jag har aldrig installerat den 9700 kortet när jag fick tillbaka den, men jag liksom missar multimediefunktioner med det kortet. Om jag sätter 9700 igen, kommer jag att märka en stor förändring i prestanda? Resten av systemet:
Asus A7N8X2.0 Deluxe med AMD 2500, 1Gig RAM, Win XP Home, LG 19 "LCD. Jag kör några äldre Sims, göra en hel del grafiska arbete. Tack, Chris |
|
|
|||
|
|||
|
Ok im verkligen inte de bästa på ati kort bättre med nvidia men skulle inte de högre modell kortet vara det bästa att ha, och du kan märka en förändring i resultat beroende på spel du spelar om du spelar The Sims skulle jag tror att du skulle inte se någon förändring kanske du märker en liten ökning i fps kanske?, men om du vill testa för att se kan du prova "futuremark" http://www.futuremark.com som är en 3D benchmark-test och du kan testa den på både grafikkort och besluta, beroende på resultatet.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
inget mer att det väl sätter