![]() |
|
| |||
| |||
| Hej min skole har et TV statiuon kaldet KTV (koda tv) og en en af de computere, som jeg arbejder på grafikkort døde eller Thats hvad lærerne mener, at vi har en regel, at hvis en brik på hardware bremser og alle vil have det de har til Yell 'Dibs !!!!" og jeg gjorde problemet med grafikkortet er, at capsater blæste en lille smule med en resolt på skærmen blinker som en Strobe lys. Jeg har hørt, at hvis du sotter de capaster lukke, at det vil arbejde derefter I dont have at vælling info på kortet, det eneste jeg ved er, at det er et AGP-kort med AVG og DVI-porte på bagsiden tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke loddemetal kondensator lukket, skal du erstatte det.
| |||
| |||
| Tak jeg gætte på, at myten er rong hvor meget i en capaster |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor meget, hvad der i en kondensator?
|
| |||
| |||
| Kondensatorer er meget billige, men du har for at få den korrekte. Du skal kende sin kapacitans, dens spænding, og dets type. Dens kapacitans er trykt på det - f.eks 330uf og så er dets Spændingsregulatorer f.eks 16V. Med hensyn til type, hvis den kan formes derefter sin sandsynligvis en elektrolytisk. Som jeg sagde før, fordi de er rimelig skrappe komponenter, der erstatter en meget vel kan ikke løse problemet. Jeg vil blot tilføje, jeg har brugt 20 + år i elektronikindustrien, så jeg ved, hvad im taler om. |
|
| |||
| |||
| Jeg er en 13 år gammel, er, hvem der er på udkig efter en billige måde at løse dette grafikkort |
|
| |||
| |||
| Med alle midler forsøge at erstatte kondensator. Jeg forsøger at advare dig, at det måske ikke løse problemet er det hele. |
|
| |||
| |||
| jeg virkelig dont omhu, hvis det ikke ordne det, men det ville være en god læring experence |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt begge veje, du fik det gratis, hvad kortet er det?
| |||
| |||
| jeg dont kende lige nu men jeg vil holde dig opdateret |