![]() |
|
| |||
| |||
| hallo mijn school hebben een TV statiuon genaamd KTV (KODA TV) en een een van de computers die ik werk op de grafische kaarten gestorven of dat is wat de leerkrachten denken dat we een regel dat als een stuk hardware op de remmen en iedereen wil het hebben van de te schreeuwen 'bikkel !!!!" en ik heb het probleem met de grafische kaart is dat de capsater blies een beetje met een resolt van het scherm knipperen als een stroboscoop licht. Ik heb gehoord dat als je sotter de capaster sluiten dat het werk dan i dont hebben dat Mush info op de kaart het enige wat ik weet is dat het een AGP-kaart met een AVG-en DVI-poorten op de achterkant bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt geen soldeer een condensator sluiten, heeft u om deze te vervangen.
| |||
| |||
| dank u ik denk dat de mythe is rong hoeveel in een capaster |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoeveel wat in een condensator?
|
| |||
| |||
| Condensatoren zijn zeer goedkoop, maar kun je de juiste is. U moet weten haar capaciteit, de spanning, en het type. De capaciteit is op het - bijvoorbeeld 330uf en zo ook zijn spanning bv. 16v. Zoals voor het type, indien het kan vormgegeven dan zijn waarschijnlijk een elektrolytisch. Zoals ik al zei, want ze zijn redelijk harde componenten, ter vervanging van een wellicht niet het probleem op te lossen. Ik zal gewoon toevoegen, ik ben 20 + jaar in de elektronica-industrie, dus ik weet wat im praten. |
|
| |||
| |||
| Ik ben een 13 jaar oud is wie op zoek is naar een goedkope manier om dit oplossen grafische kaarten |
|
| |||
| |||
| Met alle middelen proberen ter vervanging van de condensator. Ik wil u waarschuwen dat het niet oplossen van het probleem is alles. |
|
| |||
| |||
| i really dont care als het niet repareren, maar het zou een goede leren experence |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| goed ofwel manier heb je het gratis, wat voor kaart is het?
| |||
| |||
| i dont know nu maar ik zal houden u op de hoogte |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| Noodzaak ATI Video Card. Ik ben een beetje nieuw | ashaiba | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 19 Jan 2009 15:22 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| HELP! Welke videokaart heb ik nodig? | VideoNightmare | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2008 05:38 |
| Videokaart | sam2545 | Grafische Kaarten & Monitors | 12 | De 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |