![]() |
|
| |||
| |||
| hello skolen har en TV statiuon kalt KTV (koda tv) og en en av maskinene som i arbeidet med grafikkort døde eller dvs hva lærerne tror vi har en regel som om noen brikke på maskinvare bremser og noen vil ha det de har å hyle "Dibs !!!!" og jeg gjorde problemet med grafikkortet er at capsater blåste litt med en resolt av skjermen blinker som en Strobe lys. Jeg har hørt at hvis du sotter den capaster stengt at det vil fungere så jeg dont har som mush info på kortet, det eneste jeg vet er at det er et AGP-kort med AVG og DVI-utganger på baksiden takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke loddetråd en kondensatoren stengt, må du erstatte det.
| |||
| |||
| takk Jeg antar at myten er rong hvor mye i en capaster |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor mye det i en kondensatoren?
|
| |||
| |||
| Kondensatorer er veldig billig, men du må få de riktige. Du må kjenne sin Capacitance, dets spenning og type. Its Capacitance er trykt på det - eg 330uf og så er det spenning-eg 16V. Som skriver, hvis det kan formes deretter sine trolig en elektrolytisk. Som jeg sa tidligere, fordi de er rimelig tøff komponenter og erstatter en godt kan ikke løse problemet. Jeg vil bare legge til, jeg har tilbrakt 20 + år i elektronikkindustrien så jeg vet hva im snakker om. |
|
| |||
| |||
| Jeg er en 13 år gammel er hvem som er på utkikk etter en cheep måte å fikse dette grafikkort |
|
| |||
| |||
| Av alle midler forsøker å erstatte den kondensatoren. Jeg prøver å advare deg om at det ikke løser problemet er alt. |
|
| |||
| |||
| JEG virkelig dont care hvis den ikke fikse det, men det ville være en god læring experence |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vel heller slik du fikk den gratis, hvilket kort er det?
| |||
| |||
| jeg dont vite nå, men jeg vil holde deg oppdatert |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Video Card RAM - laptop skjermkort suger | elioenai | Kabinetter & Skjermer | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Trenger ATI skjermkort. Jeg er noe nytt | ashaiba | Kabinetter & Skjermer | 6 | 19 januar 2009 15:22 |
| Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget | demon102 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| HJELP! Hvilket skjermkort trenger jeg? | VideoNightmare | Kabinetter & Skjermer | 3 | 15 mars 2008 05:38 |
| Skjermkort | sam2545 | Kabinetter & Skjermer | 12 | 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |