![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Så når jeg prøver og sætte min skærm til min desktop PC den monitos blot orange og siger ind strømbesparelsestilstanden ... Hvad er årsagen til dette? Det virkede fint, før jeg fandt det foruden at rengøre den, alt er sat i lun og jeg blev jordet Da jeg tog min pc fra hinanden. Ethvert forslag og ingen, der har haft denne issuse før? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Monitoren ikke får signal kunne være en række ting, og som normalt ikke har noget at gøre med hverken de gfx kortet eller skærmen.
| |||
| |||
| Yea det gør alle de rigtige nosies, Dets Energitilførsel op fint som den normalt ville bare min skærm siger ind strømbesparelsestilstanden derefter går sort, som om det var i sleep mode. |
|
| |||
| |||
| Det skyldes, at basen er ikke at sætte et signal, ville jeg tjekke alle de interne tilslutninger igen og igen, hvis du har haft den åben. Sørg også for alle dine kort, RAM osv. er korrekt monteret. |
|
| |||
| |||
| Bare dobbelttjekket alt er god, men stadig er et no go: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At fjerne skærmen, kan du prøve det på en anden pc, blot for at tjekke det ud.
| |||
| |||
| Jeg havde forsøgt en anden desktop overvåge og stadig ikke noget, for så vidt angår rengøring jeg tog sagen ud og brugte et par hurtige skud af luft duster derefter brugte en q-tip i nogle af de strammere spots bare for at få støvet væk. Jeg har ingen idé om hvad galt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU er normalt den sandsynlige årsag til disse problemer.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Mind fortælle mig, hvad "PSU" betyder? |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Video Card RAM - laptop skærmkort sutte | elioenai | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2009 14:49 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Klone et 3. kontrollere Dual overvåge kortet | Desertfish | Grafikkort & Monitors | 7 | 31 marts 2008 12:43 |
| Problemet med mit video-kort, at jeg kom til at køre min 30 "skærm | demon102 | Grafikkort & Monitors | 6 | 21. jan 2008 23:08 |
| Video video driver problemer-derefter overvåge holdt op med at fungere! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januar 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |