![]() |
|
| |||
| |||
| Dus als ik probeer en sluit mijn monitor op mijn desktop PC de monitos gewoon oranje en zegt dat het invoeren van energiebesparende modus ... Wat is de oorzaak voor deze? Het werkte prima voordat ik vond het naast aan het schoon, alles is aangesloten Snug en ik was geaard Toen ik mijn PC uit elkaar. Eventuele suggesties en heeft niemand had dit issuse vóór? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De monitor krijg niet signaal kan een aantal dingen en gewoonlijk niets te maken heeft met de gfx kaart of monitor.
| |||
| |||
| Ja, het maakt de juiste nosies, De bekrachtiging up prima zoals het normaal zou doen, maar mijn scherm zegt het invoeren van energiebesparende modus gaat dan zwart alsof het in de slaapstand. |
|
| |||
| |||
| Het is omdat het basisstation is niet om een signaal uit, ik zou controleren alle interne verbindingen weer als je had hem open. Zorg er ook voor al uw kaarten, RAM enz. zitten goed. |
|
| |||
| |||
| Gewoon dubbel gecontroleerd alles is goed, maar nog steeds een no go: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om de monitor, probeer het op een andere pc, alleen check it out.
| |||
| |||
| Ik heb proberen een andere desktop monitor en nog steeds niets, voor zover het schoonmaken heb ik de zaak uit en gebruikt een paar snelle shots van lucht stoffer vervolgens een Q-tip in sommige van de strakkere vlekken alleen om de stof uit. Ik heb geen idee wat mis. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU is meestal de waarschijnlijke oorzaak voor deze problemen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Mind vertel me wat "PSU" betekent? |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| Klonen een 3de monitor Dual monitor kaart | Desertfish | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 31 mrt 2008 12:43 |
| Probleem met mijn video kaart die ik kreeg te lopen mijn 30 "monitor | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 21 Jan 2008 23:08 |
| Video video driver-problemen dan monitor werken niet meer! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 Jan 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |