![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Så når jeg prøver og koble skjermen min til min stasjonære PC den monitos bare går oransje og sier taste strømsparingsmodusen ... Hva er årsaken til dette? Den fungerte fint før jeg tok den fra hverandre for å rense det, alt er koblet koselig og jeg var jordet Når jeg tok min PC hverandre. Noen forslag og har alle hatt denne issuse før? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skjermen ikke får signal kan være en rekke ting og normalt har ingenting å gjøre med enten gfx kortet eller monitor.
| |||
| |||
| Det stemmer det gjør alle de riktige nosies, dets slått seg helt fint som det normalt ville bare min skjerm sier taste strømsparingsmodusen deretter går svarte som om det var i dvale. |
|
| |||
| |||
| Det er fordi basen er ikke å legge ut et signal, jeg vil se alle de interne tilkoblinger igjen og igjen hvis du har åpnet det. Påse også alle kortene, RAM etc. sitter ordentlig. |
|
| |||
| |||
| Bare dobbelt sjekket alt er lyd, men likevel ikke går: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Å eliminere skjermen, prøv det på en annen PC, bare for å sjekke det.
| |||
| |||
| Jeg fikk prøve en annen stasjonær skjerm og fortsatt ingenting, så langt rengjøring Jeg tok tilfelle av og brukt noen raske skudd luft støvkost deretter brukt en q-tip i noen av strammere flekker bare å få støv av. Jeg aner ikke hva galt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU er vanligvis sannsynlig rotårsak for disse problemene.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Mind fortelle meg hva "PSU" betyr? |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |