![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Så när jag försöker och plug min monitor till min desktop PC de monitos bara orange och säger att ange energisparläge ... Vad är orsaken till detta? Det fungerade bra innan jag tog det förutom att rengöra den, allt är inkopplad åtsittande och jag var jordat När jag tog min dator mellanrum. Alla förslag och har någon haft detta issuse förut? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bildskärmen inte får signal skulle kunna vara ett antal saker som normalt inte har något att göra med antingen Gfx kort eller bildskärm.
| |||
| |||
| Ja det gör alla rätt nosies, Dess driva upp fint som det normalt skulle bara min skärm säger in energisparläge sedan svart som om den var i viloläge. |
|
| |||
| |||
| Det beror på den grunden är inte att sätta ut en signal, jag skulle kontrollera alla interna förbindelser om och om igen om du har haft den öppen. Se även till alla dina kort, RAM osv sitter ordentligt. |
|
| |||
| |||
| Bara dubbla kontrolleras allt är bra, men fortfarande inte gå: ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| För att eliminera övervaka, prova på en annan dator, bara för att kolla.
| |||
| |||
| Jag gjorde försök med en annan skrivbordsmiljö övervaka och fortfarande ingenting, så långt som rengöring jag tog det gäller start och används några snabba skott i luften dammtrasa sedan används en q-tip i vissa av de hårdare fläckar bara att få damma av. Jag har ingen aning om vad fel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU är oftast den troliga orsaken till dessa problem.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Mind berättade vad "PSU" betyder? |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger | elioenai | Grafikkort & Skärmar | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Kloning en 3:e kontrollera Dual övervaka kortet | Desertfish | Grafikkort & Skärmar | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Problem med mitt grafikkort som jag fick köra min 30 "monitor | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 6 | 21 januari 2008 23:08 |
| Video grafikdrivrutinen problem-sedan övervaka slutat fungera! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januari 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |