![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im HAKU kortti minun pc mutta tarvitsemme AGP Shader 2.0 Omasta kpl .. Minulle kerrottiin, että näyttävät Ebuyer.com mutta im ole varma, että 1 i-kirjain kaivata ... Ohje please |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miksi tarvitset kortin? AGP on vanhentunut, se on todennäköisesti tulee rahan haaskausta.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Koska thats mitä ive sai minun pc jo ja mies kpl maailma sanoi, että kallistus on päivitetty, i-kirjain kaivata se voi imperiumin totaalinen sota minun pc |
|
| |||
| |||
| Yleisesti ottaen rahalla vanha laitteisto kuten että ei ole kovin hyvä idea: lopetat maksamaan paljon rahaa kamaa et voi koskaan uudelleen, ja se on bottlenecked muut komponentit. Paras AGP pelaamista kortti on AGP-muunnos, 3850, vaan että hinta (yleensä $ 125 - $ 150 USD) olet parempi vain säästö uusi asennus ja sinun on ajautumassa prosessori rajoituksia. Kaikki piirisarja käyttäen AGP aikoo on prosessori, joka suorittaa Empire: Total War kuin diaesitys paitsi alin asetukset.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Ostin yksi AGP-kortin minun kurja pakoll 2 vuotta sitten (oli vanhentunut sitten liian) 200 $. It's amazing, kelpaavat Diablo 2 enintään settingsl XD Mutta vakavasti, se on juuri niin kuin Carbon sanoi; säästää rahaa, koska kustannukset vanhat osat voivat sinut 100: n kertaa parempi nykyaikaisempia tavaraa, ja se säästää paljon lopussa. Jos välttämättä tarvitse sitä, vaikka tämä on yksi ostin http://www.ebuyer.com/product/146430 ja se kulkee joitakin uusia pelejä matalaan-medium-asetukset, tuorein esimerkki olisi fear2. En ole täysin varma, mitä Shader on, mutta jotkut tällä sivulla http://www.ebuyer.com/search?page=1&&q=agp&cat=48 puhumattakaan siitä, onko ei se oikea En ole täysin varma. |
|
| |||
| |||
| Kiitos 4 että x |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Tarvitsetko ATI Video Card. Olen jonkin verran uusia | ashaiba | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 19th Jan 2009 15:22 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Pixel Shader 1.1 ongelmia ... | tekp | PC & Console Gaming | 4 | 4. toukokuuta 2008 07:16 |
| Ohje PSU ja Video Card | Ster | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 20. Joulukuu 2007 18:04 |
| Thread Tools | |
| |