mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Videokaart - Noodzaak AGP Shader 2.0

Reply

Thread Tools
Old 17 mei 2009, 09:12
Nieuw Lid Fractie

Im zoek naar een kaart voor mijn pc, maar hebben een AGP-Shader 2.0 voor mijn pc .. Ik kreeg te horen om te kijken op Ebuyer.com maar im niet zeker van de 1 i need ... Help alstublieft
Old 17 mei 2009, 21:41
Donor Groep

Waarom heb je nodig de kaart?

AGP is verouderd, is de kans zal een verspilling van geld.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 17 mei 2009, 23:49
Nieuw Lid Fractie

Want dat is wat ive got in mijn pc al en de man op PC World zei dat huicheltaal worden opgewaardeerd, Ik heb het nodig om te spelen imperium totale oorlog op mijn pc
Old 18 mei 2009, 09:43
Donor Groep

Algemeen gooien geld op oude hardware, zoals dat is niet een heel goed idee: je betaalt een hoop geld voor dingen kun je niet steeds opnieuw gebruiken en dat is bottlenecked door andere componenten.

De beste gaming AGP kaart is de AGP-variant van de 3850, maar voor die prijs (meestal $ 125 - $ 150 USD) je beter gewoon sparen voor een nieuwe installatie en wordt u actief in de processor beperkingen. Elk gebruik van AGP-chipset zal beschikken over een processor die draait Empire: Total War als een diavoorstelling behalve op de laagste instellingen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 18 mei 2009, 21:25
Lid Fractie

Ik kocht een AGP-kaart voor mijn crappy COMP 2 jaar geleden (was verouderd dan ook) voor 200 $. Het is verbazingwekkend, kunt Diablo 2 op max settingsl XD

Maar in alle ernst, het is precies zoals Koolstof zei; sla het geld omdat de kosten voor de oude delen kan je de 100 keer beter van modernere dingen, en het bespaart u veel op het einde. Als je absoluut nodig hebben al, dit is de een kocht ik http://www.ebuyer.com/product/146430 en er loopt een aantal nieuwe games op low-medium instellingen meest recente voorbeeld zou fear2. Ik ben niet helemaal zeker wat shader is, maar een aantal op deze pagina http://www.ebuyer.com/search?page=1&&q=agp&cat=48 noemen, al is het niet de juiste ik ben niet helemaal zeker.
Old 20 mei 2009, 13:35
Nieuw Lid Fractie

Thank you 4 dat x
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.