mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Skjermkortet - Trenger AGP SHADER 2.0

Reply

Thread Tools
Old 17 mai 2009, 09:12
New Member Group

Default Skjermkortet - Trenger AGP SHADER 2.0

Im jakt etter et kort til min pc, men trenger et AGP SHADER 2,0 For min pc .. Jeg ble fortalt å se på Ebuyer.com men im ikke sikker på 1 Jeg trenger ... Hjelp vennligst
Old 17 mai 2009, 21:41
Donor Group

Hvorfor trenger dere kort?

AGP er utdatert, er det sannsynligvis kommer til å være en sløsing med penger.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 17 mai 2009, 23:49
New Member Group

Fordi dvs hva Ive fikk min pc allerede og mannen på PC World sa den skrånende bli oppgradert, jeg trenger det for å spille imperium total krig på min PC
Old 18 mai 2009, 09:43
Donor Group

Generelt kaster penger på gammel maskinvare som det ikke er en veldig god idé: du ende opp med å betale en masse penger på ting du kan aldri brukes igjen og det er bottlenecked av andre komponenter.

Den beste AGP gaming kort AGP variant av 3850, men for den prisen (vanligvis $ 125 - $ 150 USD) du er bedre bare redde for et nytt oppsett, og du skal kjøre inn i prosessoren begrensninger. Eventuelle brikkesett bruker AGP skal ha en prosessor som kjører Empire: Total War som en lysbildeserie unntatt på laveste innstillinger.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 18 mai 2009, 21:25
Medlem Group

Jeg kjøpte en AGP-kort for min crappy komp 2 år siden (var foreldet da også) for 200 $. It's amazing, kan kjøre Diablo 2 på max settingsl XD

Men i all seriøsitet, er det nøyaktig slik Carbon sa; spare penger siden kostnaden for gamle deler får du 100's ganger bedre med mer moderne ting, og det vil spare deg for mye på slutten. Hvis du absolutt må ha det skjønt, dette er en jeg kjøpte http://www.ebuyer.com/product/146430 og det går noen nye spill til lave-medium innstillinger, siste eksempel vil være fear2. Jeg er ikke helt sikker på hva shader er, men noen på denne siden http://www.ebuyer.com/search?page=1&&q=agp&cat=48 nevner det, om ikke det er den riktige en jeg ikke er helt sikker.
Old 20 mai 2009, 13:35
New Member Group

Takk 4 at x
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.