mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

Grafikkort - Behöver AGP Shader 2.0

Reply

Thread Tools
Old 17 maj 2009, 09:12
New Member Group

Default Grafikkort - Behöver AGP Shader 2.0

Im letar efter ett kort för min pc men behöver ett AGP Shader 2.0 För min pc .. jag fick veta att titta på Ebuyer.com men im osäker på 1 Jag behöver ... Hjälp tack
Old 17 maj 2009, 21:41
Givargruppen

Varför måste ni ha ett kort?

AGP är föråldrad, det är sannolikt att bli ett slöseri med pengar.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "

Mitt System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Moderkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (s):
PNY 8800GTS 320MB
Ljudkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hårddisk (s):
80GB + 500GB
Optisk enhet (er):
2x SATA
Mål / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Kylning:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nätverk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 17 maj 2009, 23:49
New Member Group

Eftersom thats vad ive fik i min pc redan och mannen vid st världen sa att det cant uppgraderas, jag behöver den för att spela riket totalt krig på min pc
Old 18 maj 2009, 09:43
Givargruppen

Generellt sett kastar pengar på gammal hårdvara så där är inte en bra idé: du måste betala en massa pengar för saker du inte kan någonsin återanvändning och det är bottlenecked av andra komponenter.

Det bästa AGP gaming kortet är AGP-variant av 3850, men för det priset (vanligen $ 125 - $ 150 USD) du är bättre bara rädda för en ny installation och du kör in i processorn begränsningar. Alla chipset använder AGP kommer att ha en processor som kör Empire: Total War som ett bildspel utom på lägsta inställningar.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Old 18 maj 2009, 21:25
Ledamot Gruppen

Jag köpte ett AGP kort för min skit oblig 2 år sedan (var föråldrade då också) för 200 $. Det är fantastiskt, köra Diablo 2 på max settingsl XD

Men på fullaste allvar, det är precis som Carbon sa, spara pengar eftersom kostnaden för gamla delar kan du ha 100 s gånger bättre av mer moderna grejer, och det kommer att spara dig mycket i slutändan. Om du absolut behöver det men, det här är en jag köpte http://www.ebuyer.com/product/146430 och det löper några nya spel på låg-medium inställningar senaste exemplet skulle fear2. Jag är inte helt säker på vad Shader är, men en del på den här sidan http://www.ebuyer.com/search?page=1&&q=agp&cat=48 nämna det, om inte det är den rätta Jag är inte helt säker.
Old 20 maj 2009, 13:35
New Member Group

Tack 4 att x
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger elioenai Grafikkort & Skärmar 3 15 mars 2009 14:49
Behöver ATi grafikkortet. Jag är något nytt ashaiba Grafikkort & Skärmar 6 19 januari 2009 15:22
Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget demon102 Grafikkort & Skärmar 3 2 august 2008 13:32
Pixel Shader 1.1 problem ... tekp PC & Console Gaming 4 4 maj 2008 07:16
Hjälp med Nätagg och Grafikkort Ster Cases & Power Supplies 2 20 december 2007 18:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.