mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Skærmkort!, Kan du hjælpe

Reply

Thread Tools
Old 2 februar 2008, 09:38
Ny Medlem Gruppen

Default Skærmkort!, Kan du hjælpe

Hej jeg er ny her og jeg har et problem med min anden computer. Jeg forsøgte at opgradere grafikkortet, og jeg tror, at jeg brød noget, Med computeren slukkes i sluttet grafikkortet i expasion slot, jeg sluttet monitoren i det og intet happend, så jeg fjernede kort og tilsluttet skærmen i det oprindelige slot (mit kort er integreret) og jeg kan ikke få en skærm til skærm. Jeg har prøvet 3 forskellige skærme og sluttet tastaturer. Er der nogen, der ved, hvad der kunne være galt med min computer? computeren starter fint med ikke at bippe, jeg bare ikke kan få en skærm til en monitor.
Old 3. februar 2008, 15:18
Donor-Gruppen

Default Skærmkort!, Kan du hjælpe

im geussing at vga tilstand er gået i stå på "eksterne" på grund af den nye video-kortet.

til at ordne det, du har brug for at nulstille BIOS-indstillinger ved at slukke pc'en og fjerne sølv mønt cell batteri til cirka 5 minutter derefter erstatte den igen, og forhåbentlig vil det arbejde.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Video Card RAM - laptop skærmkort sutte elioenai Grafikkort & Monitors 3 15 marts 2009 14:49
Behov ATi Video Card. Jeg er noget nyt ashaiba Grafikkort & Monitors 6 19 januar 2009 15:22
Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget demon102 Grafikkort & Monitors 3 2 august 2008 13:32
Skærmkort hjælpe divindavid13 Grafikkort & Monitors 11 8 oktober 2007 13:15
Skærmkort sam2545 Grafikkort & Monitors 12 3 juli 2007 09:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.