![]() |
|
| |||
| |||
| Hej jeg er ny her og jeg har et problem med min anden computer. Jeg forsøgte at opgradere grafikkortet, og jeg tror, at jeg brød noget, Med computeren slukkes i sluttet grafikkortet i expasion slot, jeg sluttet monitoren i det og intet happend, så jeg fjernede kort og tilsluttet skærmen i det oprindelige slot (mit kort er integreret) og jeg kan ikke få en skærm til skærm. Jeg har prøvet 3 forskellige skærme og sluttet tastaturer. Er der nogen, der ved, hvad der kunne være galt med min computer? computeren starter fint med ikke at bippe, jeg bare ikke kan få en skærm til en monitor. |
|
| |||
| |||
| im geussing at vga tilstand er gået i stå på "eksterne" på grund af den nye video-kortet. til at ordne det, du har brug for at nulstille BIOS-indstillinger ved at slukke pc'en og fjerne sølv mønt cell batteri til cirka 5 minutter derefter erstatte den igen, og forhåbentlig vil det arbejde. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Video Card RAM - laptop skærmkort sutte | elioenai | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2009 14:49 |
| Behov ATi Video Card. Jeg er noget nyt | ashaiba | Grafikkort & Monitors | 6 | 19 januar 2009 15:22 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Skærmkort hjælpe | divindavid13 | Grafikkort & Monitors | 11 | 8 oktober 2007 13:15 |
| Skærmkort | sam2545 | Grafikkort & Monitors | 12 | 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |