vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Näytönohjain!, Voit auttaa

Reply

Thread Tools
Old 2 helmikuu 2008, 09:38
Uusi Jäsen

Default Näytönohjain!, Voit auttaa

Hei olen uusi täällä ja olen ottaa ongelma minun toiselle tietokoneelle. Olen yrittänyt päivittää näytönohjaimen ja uskon rikkoi jotain, jolloin tietokone sammutetaan i kytkettynä grafiikkakorttiin osaksi expasion slot, i syötimme seurata sitä, eikä mitään happend, joten olen poistanut kortin ja syötimme seurata osaksi alkuperäisen korttipaikka (äänestyskorttini on integroitu) ja i ei voi saada näytön monitorin. Olen yrittänyt 3 eri seuraa ja kytkettynä näppäimistöjä. Onko kukaan tiedä, mikä voisi olla vialla minun tietokone? tietokone käynnistyy sakko ilman äänimerkin, i vain voi saada näytön näyttöinä.
Old 3 helmikuu 2008, 15:18
Rahoittajien ryhmän

Default Näytönohjain!, Voit auttaa

im geussing että vga-tila on juuttunut "ulkoinen", koska kun uusi näytönohjain.

korjata sen sinun täytyy nollata bios asetukset sammuttamalla tietokoneen ja poistaa hopea kolikon solu akku noin 5 minuuttia, korvaa se uudelleen ja toivottavasti se toimii.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät elioenai Graphics Cards & Näytöt 3 15. Maaliskuu 2009 14:49
Tarvitsetko ATI Video Card. Olen jonkin verran uusia ashaiba Graphics Cards & Näytöt 6 19th Jan 2009 15:22
Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget demon102 Graphics Cards & Näytöt 3 2. Aug 2008 13:32
Näyttösovitin auttaa divindavid13 Graphics Cards & Näytöt 11 8. Lokakuu 2007 13:15
Näyttösovitin sam2545 Graphics Cards & Näytöt 12 3. Hei 2007 09:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.