![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei olen uusi täällä ja olen ottaa ongelma minun toiselle tietokoneelle. Olen yrittänyt päivittää näytönohjaimen ja uskon rikkoi jotain, jolloin tietokone sammutetaan i kytkettynä grafiikkakorttiin osaksi expasion slot, i syötimme seurata sitä, eikä mitään happend, joten olen poistanut kortin ja syötimme seurata osaksi alkuperäisen korttipaikka (äänestyskorttini on integroitu) ja i ei voi saada näytön monitorin. Olen yrittänyt 3 eri seuraa ja kytkettynä näppäimistöjä. Onko kukaan tiedä, mikä voisi olla vialla minun tietokone? tietokone käynnistyy sakko ilman äänimerkin, i vain voi saada näytön näyttöinä. |
|
| |||
| |||
| im geussing että vga-tila on juuttunut "ulkoinen", koska kun uusi näytönohjain. korjata sen sinun täytyy nollata bios asetukset sammuttamalla tietokoneen ja poistaa hopea kolikon solu akku noin 5 minuuttia, korvaa se uudelleen ja toivottavasti se toimii. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Tarvitsetko ATI Video Card. Olen jonkin verran uusia | ashaiba | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 19th Jan 2009 15:22 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Näyttösovitin auttaa | divindavid13 | Graphics Cards & Näytöt | 11 | 8. Lokakuu 2007 13:15 |
| Näyttösovitin | sam2545 | Graphics Cards & Näytöt | 12 | 3. Hei 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |