![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo ik ben nieuw hier en ben met een probleem met mijn andere computer. Ik heb geprobeerd om een upgrade van de grafische kaart en ik denk dat ik iets gebroken, met de computer uitgeschakeld i aangesloten op de grafische kaart in de sleuf expasion, i aangesloten de monitor in te plaatsen en er gebeurde niets, dus ik verwijderd en de kaart aangesloten de monitor in de originele sleuf (mijn kaart is geïntegreerd) en ik kan niet een display aan de monitor. Ik heb geprobeerd 3 verschillende monitoren en aangesloten toetsenborden. Weet iemand wat er zou kunnen worden mis met mijn computer? het opstarten van de computer goed met geen pieptoon, i just can't get een display op een monitor. |
|
| |||
| |||
| im geussing dat de VGA-modus zit vast op 'externe' als gevolg van de nieuwe videokaart. vast te stellen dat je nodig hebt om de BIOS-instellingen door het uitschakelen van de pc en het verwijderen van de zilveren medaille cel batterij voor ongeveer 5 minuten daarna ter vervanging van het weer en hopelijk zal het werk. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| Noodzaak ATI Video Card. Ik ben een beetje nieuw | ashaiba | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 19 Jan 2009 15:22 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| Videokaart helpen | divindavid13 | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 8 okt 2007 13:15 |
| Videokaart | sam2545 | Grafische Kaarten & Monitors | 12 | De 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |