mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Skjermkort!, Kan du hjelpe

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2008 Feb, 09:38
New Member Group

Default Skjermkort!, Kan du hjelpe

Hei jeg er ny her og har et problem med mitt andre maskinen. Jeg prøvde å oppgradere grafikkortet og jeg tror jeg ødela noe, med datamaskinen slås av i plugget i grafikkortet i expasion spalten i plugget skjermen i det, og ingenting happend, så jeg fjernet kort og plugget skjermen i det opprinnelige sporet (mitt kort er integrert) og jeg kan ikke få en skjerm til skjerm. Jeg har prøvd 3 forskjellige skjermer og plugget i keyboards. Vet noen hva som kan være galt med datamaskinen min? datamaskinen starter opp fine uten piper jeg bare ikke kan få en skjerm til skjerm.
Old 3 februar 2008, 15:18
Donor Group

Default Skjermkort!, Kan du hjelpe

im geussing at VGA-modus er fast på "eksterne" på grunn av det nye skjermkortet.

å løse det må du nullstille BIOS-innstillingene ved å slå av PC og fjerner silver coin celle batteriet i ca 5 minutter og deretter setter den på nytt, og forhåpentligvis vil det fungere.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.