mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

VIDEO CARD! Kan du hjälpa

Reply

Thread Tools
Old 2 februari 2008, 09:38
New Member Group

Default VIDEO CARD! Kan du hjälpa

Hej jag är ny här och jag har ett problem med min andra dator. Jag försökte att uppgradera grafikkortet och jag tror att jag bröt något med datorn avstängd i inkopplad i grafikkortet till expasion slot jag inkopplad bildskärmen i det och ingenting hände, så jag bort kortet och inkopplade bildskärmen i den ursprungliga slot (mitt kort är integrerad) och jag kan inte få en skärm till skärm. Jag har försökt 3 olika monitorer och inkopplad tangentbord. Finns det någon som vet vad som kan vara fel med min dator? datorn startar fint utan pipa, jag bara inte kan få en visning på en bildskärm.
Old 3 februari 2008, 15:18
Givargruppen

Default VIDEO CARD! Kan du hjälpa

im geussing att vga läge har fastnat på "externa" på grund av det nya grafikkortet.

att åtgärda det du behöver för att nollställa BIOS-inställningarna genom att stänga av datorn och ta bort silver mynt cell batteriet i ca 5 minuter sedan byta ut den igen och förhoppningsvis kommer det att fungera.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger elioenai Grafikkort & Skärmar 3 15 mars 2009 14:49
Behöver ATi grafikkortet. Jag är något nytt ashaiba Grafikkort & Skärmar 6 19 januari 2009 15:22
Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget demon102 Grafikkort & Skärmar 3 2 august 2008 13:32
Grafikkort hjälp divindavid13 Grafikkort & Skärmar 11 8 oktober 2007 13:15
Videokort sam2545 Grafikkort & Skärmar 12 3 juli 2007 09:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.