![]() |
|
| |||
| |||
| Hej jag är ny här och jag har ett problem med min andra dator. Jag försökte att uppgradera grafikkortet och jag tror att jag bröt något med datorn avstängd i inkopplad i grafikkortet till expasion slot jag inkopplad bildskärmen i det och ingenting hände, så jag bort kortet och inkopplade bildskärmen i den ursprungliga slot (mitt kort är integrerad) och jag kan inte få en skärm till skärm. Jag har försökt 3 olika monitorer och inkopplad tangentbord. Finns det någon som vet vad som kan vara fel med min dator? datorn startar fint utan pipa, jag bara inte kan få en visning på en bildskärm. |
|
| |||
| |||
| im geussing att vga läge har fastnat på "externa" på grund av det nya grafikkortet. att åtgärda det du behöver för att nollställa BIOS-inställningarna genom att stänga av datorn och ta bort silver mynt cell batteriet i ca 5 minuter sedan byta ut den igen och förhoppningsvis kommer det att fungera. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger | elioenai | Grafikkort & Skärmar | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Behöver ATi grafikkortet. Jag är något nytt | ashaiba | Grafikkort & Skärmar | 6 | 19 januari 2009 15:22 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Grafikkort hjälp | divindavid13 | Grafikkort & Skärmar | 11 | 8 oktober 2007 13:15 |
| Videokort | sam2545 | Grafikkort & Skärmar | 12 | 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |