![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på, om dette er den korrekte tråd at skrive i omkring spørgsmål, men her må vi gå alligevel .. Når man sammenligner ATI og Nvidia kort, hvad er forskellen mellem Nvidia specifikation "Processor Kernehuse" ud for Stream processorer og ATI's specifikation "Stream Processing Units." Er de i virkeligheden det samme? Betyder, at gav som eksempel: Nvidia GTX260 med 216 Processor Kernehuse er lille sammenlignet med ATI's 4970 800 Streaming Processing Units. Jeg skal bare have en afklaring for forskellen mellem de to måder, som de griber det an i udbudsbetingelserne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke sammenligne den slags ting på tværs af helt forskellige arkitekturer. Men anyway, her er den skovl. nVidia bruger stream processorer, der kan stort set gøre noget, den kode, beder for dem, og kortet giver uanset mange det behov. ATI, og på den anden side bruger blokke på fem stream processorer, der er mere effektive: Nogle kan kun udføre bestemte opgaver, men det gør dem mere effektive i nogle tilfælde afhængigt af den type opgave, der køres. Så nVidia kan gøre meget mere ud af mindre SPS som deres SPS kan gøre alt.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|