![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har spurgt mig selv, hvis jeg skulle få Fallout 3 til min bærbar computer seneste, men der er et lille problem. Naturligvis er de fleste bærbare skærmkort sutte og sjældent opgraderes, men når man ser på de krav og det, jeg troede jeg, at måske er det muligt, men jeg er ikke sikker. Jeg håbede, at der kan være en måde at øge ram på videoen kortet på samme måde som side filer eller swap partitioner. Hvis det ikke er muligt, så måske nogle type ekstern skærmkort? Anyways, her er mine specs og kravene. Hvis du har nogen ideer, så lad mig det vide, og hvis det ikke er muligt, så det ville være rart at vide også. Tak Specs ![]() Minimumskrav ![]() Anbefalet Krav ![]() |
|
| |||
| |||
| Din bærbare vil ikke køre Fallout 3, og der er ingen måde at gøre det køre enten. Ked af. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke mulig. Laptops er ikke til gaming.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| størrelsen af den video RAM er ikke altid det problem, dets hastighed, at det behandler oplysningerne Thats den flaskehals, så ændrer størrelse, hvis det er muligt vil gøre nogen forskel. Hvis du ønsker at spille spil, få et skrivebord. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg har brug for hjælp om at udskille de bedste video-kort til min bærbare computer. | Jorge Luis | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 24. maj 2009 05:36 |
| Kan jeg tilføje et video kort til en bærbar? | Chainsman | Grafikkort & Monitors | 3 | 8 november 2008 10:07 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Upgrade Laptop Video Card? | Xao | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 15 januar 2008 15:09 |
| Kan jeg indsætte en ny Grafik / video-kort i min bærbar? | antchinn | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 11 november 2007 14:45 |
| Thread Tools | |
| |