vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät

Reply

Thread Tools
Old 14 maaliskuu 2009, 20:50
Uusi Jäsen

Default Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät

Olen ollut mietit, pitäisikö minun saada Fallout 3 minun kannettava tietokone viime aikoina, mutta on pieni ongelma. On selvää, että useimmat laptop näyttösovittimien imevät ja ovat harvoin korjauskelvottomiksi, mutta kun katsot vaatimukset ja minä olen ajatellut, että ehkä on mahdollista, mutta en ole varma.

Toivoin, että siellä voisi olla yksi tapa lisätä RAM näyttösovittimen vuonna samalla tavalla kuin sivu tiedostoja tai swap partitions. Jos tämä ei ole mahdollista, niin ehkä jonkinlainen ulkoisten näytönohjain?

Anyways, tässä ovat minun tiedot ja vaatimukset. Jos sinulla on ajatuksia, kerro siitä minulle, ja jos se ei ole mahdollista, että olisi mukava tietää liikaa. Kiitos

Specs

Vähimmäisvaatimukset

Suositeltava Vaatimukset
Old 14 maaliskuu 2009, 22:59
Jäsen

Kannettavan tietokoneen ei näytetä Fallout 3, ja ei tapa tehdä se kulkee joko.
Pahoillaan.
Old 15 maaliskuu 2009, 00:51
Rahoittajien ryhmän

Ole mahdollista. Sylimikrot eivät peleissä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 15 maaliskuu 2009, 14:49
Jäsen

koosta näyttömuisti ei aina ole ongelma, sen nopeus, että se käsittelee tiedot thats pullonkaula, joten koon muuttaminen jos mahdollista tekisi mitään eroa. jos haluat pelata pelejä saada työpöydälle.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tarvitsen apua nostojärjestelmä ulos paras näytönohjain oman kannettavan tietokoneen. Jorge Luis Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 24. toukokuuta 2009 05:36
Voinko lisätä videon kortti läppäriin? Chainsman Graphics Cards & Näytöt 3 8. marraskuu 2008 10:07
Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget demon102 Graphics Cards & Näytöt 3 2. Aug 2008 13:32
Päivitys Laptop Näytönohjain? Xao Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 7 15 Jan 2008 15:09
Voinko lisätä uuden grafiikka / näytönohjain minun laptop? antchinn Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 11. marraskuu 2007 14:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.