![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ollut mietit, pitäisikö minun saada Fallout 3 minun kannettava tietokone viime aikoina, mutta on pieni ongelma. On selvää, että useimmat laptop näyttösovittimien imevät ja ovat harvoin korjauskelvottomiksi, mutta kun katsot vaatimukset ja minä olen ajatellut, että ehkä on mahdollista, mutta en ole varma. Toivoin, että siellä voisi olla yksi tapa lisätä RAM näyttösovittimen vuonna samalla tavalla kuin sivu tiedostoja tai swap partitions. Jos tämä ei ole mahdollista, niin ehkä jonkinlainen ulkoisten näytönohjain? Anyways, tässä ovat minun tiedot ja vaatimukset. Jos sinulla on ajatuksia, kerro siitä minulle, ja jos se ei ole mahdollista, että olisi mukava tietää liikaa. Kiitos Specs ![]() Vähimmäisvaatimukset ![]() Suositeltava Vaatimukset ![]() |
|
| |||
| |||
| Kannettavan tietokoneen ei näytetä Fallout 3, ja ei tapa tehdä se kulkee joko. Pahoillaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ole mahdollista. Sylimikrot eivät peleissä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| koosta näyttömuisti ei aina ole ongelma, sen nopeus, että se käsittelee tiedot thats pullonkaula, joten koon muuttaminen jos mahdollista tekisi mitään eroa. jos haluat pelata pelejä saada työpöydälle. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsen apua nostojärjestelmä ulos paras näytönohjain oman kannettavan tietokoneen. | Jorge Luis | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 24. toukokuuta 2009 05:36 |
| Voinko lisätä videon kortti läppäriin? | Chainsman | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 8. marraskuu 2008 10:07 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Päivitys Laptop Näytönohjain? | Xao | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 7 | 15 Jan 2008 15:09 |
| Voinko lisätä uuden grafiikka / näytönohjain minun laptop? | antchinn | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 11. marraskuu 2007 14:45 |
| Thread Tools | |
| |