![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb me af of ik zou krijgen Fallout 3 voor mijn laptop de laatste tijd, maar er is een klein probleem. Natuurlijk, de meeste laptop videokaarten zuigen en worden zelden gemoderniseerd, maar na te kijken naar de eisen en wat ik heb Ik dacht dat het misschien mogelijk is, maar ik ben niet zeker. Ik hoopte dat er misschien een manier om het RAM-geheugen van de videokaart in een soortgelijke manier als pagina-bestanden of swap partities. Als dat niet mogelijk is, dan misschien een soort van externe videokaart? Anyways, hier zijn mijn specs en de eisen. Hebt u ideeën, laat het me weten, en als dat niet mogelijk, dan is dat leuk zou zijn om te weten ook. Bedankt Specificaties ![]() Minimumvereisten ![]() Aanbevolen vereisten ![]() |
|
| |||
| |||
| Uw laptop niet uitgevoerd Fallout 3, en er is geen manier om te laten draaien zijn. Sorry. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet mogelijk. Laptops zijn niet voor gaming.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| de grootte van de video ram is niet altijd het probleem, zijn de snelheid die hij verwerkt de gegevens thats de bottleneck, dus het veranderen van de grootte, indien mogelijk zou maken geen verschil. als je wilt spelen spelletjes, een bureaublad. |