![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har vært å lure på om jeg bør få Fallout 3 for min bærbare datamaskinen siste, men det er et lite problem. Selvfølgelig, de fleste bærbare skjermkort suger og er sjelden upgradable, men etter å se på kravene og hva jeg har jeg tenkte at kanskje det er mulig, men jeg er ikke sikker.
Jeg håper at det kan være en måte å øke ram på skjermkortet på en lignende måte som siden filer eller swap-partisjoner. Hvis det ikke er mulig, så kanskje noen type eksterne skjermkort? Anyways, her er mine spesifikasjoner og krav. Hvis du har noen ideer, kan du gi meg beskjed, og hvis det ikke er mulig, så det ville være hyggelig å vite også. Takk Spesifikasjoner ![]() Minimumskrav ![]() Anbefalt Krav ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Din laptop vil ikke kjøre Fallout 3, og det finnes ingen måte å gjøre det kjøre.
Beklager. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ikke mulig. Bærbare datamaskiner er ikke for spill.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
størrelsen på video RAM er ikke alltid problemet, dens hastighet at den behandler data dvs flaskehalsen, så endrer størrelse om mulig gjør ingen forskjell. hvis du vil spille spill, få skrivebordet.
|