![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har undrar om jag skulle få Fallout 3 för min bärbara dator på sistone, men det finns ett litet problem. Uppenbarligen har de flesta bärbara grafikkort suger och sällan uppgraderingsbara, men efter att ha tittat på de krav och vad jag tänkte jag att kanske det är möjligt, men jag är inte säker. Jag hoppades att det kunde vara ett sätt att öka RAM för grafikkortet på samma sätt som sida filer eller växlingspartitioner. Om detta inte är möjligt, så kanske någon typ av externa grafikkort? Hur som helst, här är mina specifikationer och krav. Om du har några idéer, snälla låt mig få veta, och om det inte är möjligt, skulle det vara trevligt att veta också. Tack Specs ![]() Minimikrav ![]() Rekommenderade krav ![]() |
|
| |||
| |||
| Din bärbara dator kommer inte att köra Fallout 3, och det finns inget sätt att göra det köra heller. Ledsen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte möjligt. Dessa datorer är inte för spel.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| storleken på videominne är inte alltid problem, dess hastighet som den behandlar uppgifterna thats flaskhalsen, så ändra storlek om möjligt skulle göra någon skillnad. om du vill spela spel, få ett skrivbord. |