![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814127409 Olen harkitsee saada tämä näytönohjain, mutta ei ole arvosteluja tai kelpuutuksista sen. Onko se luotettava? |
|
| |||
| |||
| OK, koska kukaan vastata .. Minulla on toinen? että luultavasti ratkaisemaan sitä Olen lukenut paljon HD Radeon 4850 ja GTX260 Radeon HD 4850 X2 1GB 512-bit (2 x 256-bit) GDDR3 VS GeForce GTX 260 896MB 448-bit GDDR3 Kumpi tehdä te suosittelette Haluan pelata kaikkia pelejä Max Päätöslauselma 22 "monitori. |
|
| |||
| |||
| Riippuu päätöslauselmanne mateuutteet, pelejä korkean on kovaa kamaa. Saatat tutkimaan 1Gb 4870 tai 2GB 4870X2, jos sinulla on naurettava päätöslauselma kuten 2560x1600. Out of the 2 I'd sanoa ATI kortti siellä enemmän muistia on hyvä pintakuvioita korkean päätöslauselmia ja kahden ytimen grafiikka ei ole huono asia! |
|
| |||
| |||
| minun resoluutio on 1680x1050 muita syitä ATI yli nvidia? ive kuullut monia hyviä asioita gtx260 niin im hieman un helppoa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, itse asiassa "kahden ytimen" kuviot ovat aina huono asia jos ei ole yhden kortin vaihtoehto, koska niillä on sama lämmön, sähkön ja (joskus) yhteensopivuus ongelmia SLI / ristituleen. Hanki GTX 216. Jos olet hermostunut siitä, hanki toinen reviews.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| OK Olen päätti viime kortit ... Kumpi olisi SAAN JA MIKSI? http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814102801 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814161247 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814127409 En henkilökohtaisesti usko, että minun pitäisi saada ensimmäinen, mutta en ole varma. Aivan kuten edellinen siellä ehkä jotain pahaa, että en tiedä Mitä teidän mielestänne. mitä olet saanut parasta pelaamista on 1680x1050 22 "monitori KIITOKSET |
|
| |||
| |||
| Pohjimmiltaan kaikki on ylilyönti tuohon res, mutta 216 suoriutuu heitä kaikkia halvempaa ja sitä voidaan OC'd sille tasolle, joka GTX 280 joten olin vain saada sitä.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Ok, im saada 260. voit opettaa minulle miten overclock se tosin. Olen yrittänyt yli clocking minun 7600GT ja 1. En ole koskaan huomannut yhden pienen erilaisia ja 2. En usko, että tein sen oikein. |
|
| |||
| |||
| Asenna RivaTuner, kohotettava liukusäädin perustyönormien kellon ja pitää muiden saman kunnes se sanoo, se on epävakaa, alentaa sen 10mhz ja testin pelin, jos se toimii hyvin, jos ei pidä alentaa sitä. Tehdä saman muistia ja Shader kellon pitää toiset varastosta. Kun sinulla on vakaa kaikilla kolmella vain käyttää näitä arvoja kaikki kerralla.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Miten voin overclock minun NVIDIA GeForce 8400 GS 256 Mt PCI-E näytönohjain? | Joshua | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 25. marraskuu 2008 08:54 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| GeForce 8400GS Graphics Card | Jayster | Graphics Cards & Näytöt | 15 | 2. helmikuu 2008 17:49 |
| Thread Tools | |
| |