![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814127409 Ik ben overweegt om deze video kaart maar er zijn geen beoordelingen of beoordelingen op. Is het betrouwbaar? |
|
| |||
| |||
| OK, aangezien niemand zal antwoord .. Ik heb nog een? dat zal waarschijnlijk oplossen Ik heb het lezen van een partij over de Radeon HD 4850 en de GTX260 Radeon HD 4850 X2 1GB 512-bit (2 x 256-bits) GDDR3 VS GeForce 260 GTX 896MB 448-bit GDDR3 Welke kunt u mij aanbevelen Ik wil spelen al mijn games op Maximum resolutie op een 22 "monitor. |
|
| |||
| |||
| Afhankelijk van uw resolutie mate, voor het spelen op hoog is taai spul. Je zou kunnen kijken naar de 1Gb 4870 of 2Gb 4870X2 als u een belachelijke resolutie zoals 2560x1600. Out van de 2 ik zou zeggen de ATI kaart er meer geheugen is goed voor textures op hoge resoluties en dual core graphics is nooit een slechte zaak! |
|
| |||
| |||
| mijn resolutie is 1680x1050 andere redenen ATi over nvidia? ive hoorde een heleboel goede dingen over de gtx260 im zo een beetje un eenvoudig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, in feite "dual core" graphics zijn altijd een slechte zaak als er geen enkele kaart alternatief als zij dezelfde warmte, stroom, en (soms) verenigbaarheid problemen SLI / Crossfire. Haal de GTX 216. Als je nerveus over, krijgen een andere met recensies.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| OK ik heb besloten op de laatste kaarten ... Welke kan ik GET EN WAAROM???? http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814102801 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814161247 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814127409 Persoonlijk denk ik dat ik zou krijgen de eerste, maar ik ben niet zeker. Net als de vorige er misschien iets slecht dat weet ik niet over Wat is uw mening. Wat zou je krijgen voor de beste games op een 1680x1050 22 "monitor THANKS |
|
| |||
| |||
| Wezen alle zal overkill op die res, maar de 216 presteert ze allemaal voor goedkoper en kan worden OC'd tot het niveau van een GTX 280 dus ik wil gewoon dat.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ok, im om de 260. kan je me leren hoe te overklokken het wel. Ik probeerde over kloksnelheid mijn 7600GT en 1. Ik heb nooit gemerkt een enkele kleine verschillen, en 2. Ik denk niet dat ik deed het goed. |
|
| |||
| |||
| Installeer RivaTuner, push-up van de schuifregelaar voor de kern klok terwijl de anderen hetzelfde totdat hij zegt dat het onstabiel is, lager door 10MHz en te testen in een spel, of het werkt geweldig, zo niet houden verlaging ervan. Doe hetzelfde met het geheugen en de shader klok, terwijl de anderen in voorraad. Zodra u hebt stabiel op alle drie gebruik gewoon die waarden allemaal tegelijk.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| Hoe kan ik mijn overklokken NVIDIA GeForce 8400 GS 256MB PCI-E videokaart? | Joshua | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 25 nov 2008 08:54 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| GeForce 8400GS grafische kaart | Jayster | Grafische Kaarten & Monitors | 15 | De 2 februari 2008 17:49 |
| Thread Tools | |
| |