![]() |
|
| |||
| |||
| Hey, jeg overclocket mit grafikkort i sidste uge, og efter at jeg gjorde, jeg indstille min ATItool at starte op og indlæse min OC profil ved opstart. Nu når jeg åbner et program, der aktiverer mit grafikkort fan, blæseren går i 2 sekunder slukkes derefter sammen med min skærm. Efter at jeg er nødt til at genstarte min computer. Any help? mit system gendannelsespunkter også dont arbejde eller anden grund, så jeg kan ikke bruge den. når jeg gendanne min computer viser det sig om og siger det mislykkedes. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dunno hvordan man forklare, hvorfor dit system gendannelsespunkter ikke virker. men jeg kan forklare, hvorfor skærmkortet slukker sammen med din skærm. du indse, at ved overclocking, du giver kortet mere spænding, right?
hvis du bruger den samme strømforsyning, der fulgte med computeren, har du fundet dit problem. Deres levering er ikke stærk nok til at håndtere belastningen. ikke gider at genskabe computeren længere, fordi det ikke vil hjælpe dig alligevel. Mit system: Ezekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller at du har overclocket den måde for meget, og din skærm er at gå ud, fordi dit kort er at lukke ned. Systemgendannelse er en software-procedure. Overclocking er en hardware-procedure, vil de have nogen indflydelse på hinanden.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg ved, at Systemgendannelse og OC har noget sammen, men im sige, at så folk plejer fortælle mig at gendanne min computer. Er der alligevel for at sætte mit skærmkort tilbage til standard. Når jeg tænder min ATItool det rod op sker |
|
| |||
| |||
| enhver med de hjerner til at hjælpe dig med at løse dette problem vil aldrig fortælle dig at gendanne din computer, når dette er klart relateret hardware. afinstallere ATI værktøj. derefter geninstallere den og åbne den igen. det kan ikke gøre det rod igen, hvis du afinstallere den, fordi det sletter eventuelle overclock indstillinger, du kunne have gjort, og du får til at starte fra bunden. |
|
| |||
| |||
| hej. tak! det virker fint. |
|
| |||
| |||
| glad for at høre det. bare være mere forsigtige næste gang du beslutter dig for at overclock. |