![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen ylikellotettu minun näytönohjain viime viikolla ja sen jälkeen tein, asetan ATItool käynnistämiseen ja kuorman minun OC profiilin käynnistyksen yhteydessä. Nyt kun avaan ohjelman, joka aktivoi minun videocard tuuletin, tuuletin menee 2 sekuntia sammuu yhdessä minun seurata. Sen jälkeen minulla on lepuuttaa minun tietokone. Apua? Minun järjestelmän palautuspisteet myös dont aikaansaada jostain syystä, joten i cant käyttää sitä. jahka i-kirjain palauttaa minun tietokone se kytkee päälle ja sanoo ei. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En tiedä miten, miksi järjestelmän palautuspisteet eivät toimi. mutta en voi selittää, miksi näyttösovittimen sammuu yhdessä näytön. huomaat, että overclocking, annat kortin enemmän jännitettä, eikö?
Jos käytät samaa virtalähde, että tietokoneen mukana, olet löytänyt ongelman. Voit tarjonta ei ole tarpeeksi vahva käsittelemään kuormaa. eivät vaivaudu palauttaa tietokone enää, koska se ei auta sinua silti. My System: Hesekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä tai olet ylikellotettu on aivan liikaa ja monitori on menossa ulos, koska kortti suljetaan. Järjestelmän palauttaminen on ohjelmisto menettely. Overclocking on laitteisto menettely, niillä ei ole vaikutusta toisiinsa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tiedän, että järjestelmän palauttaminen ja OC ole mitään yhdessä, mutta im sanoa, että niin, että ihmiset tapana kertoa palauttaa minun tietokone. Onko kuitenkin laittaa minun näytönohjaimen takaisin oletus. Aina kun puhun minun ATItool sekaisin tapahtuu |
|
| |||
| |||
| kuka tahansa, jolla aivot, joiden avulla voit korjata tämän ongelman koskaan kertoa palauttaa tietokoneen, kun tämä on selvästi laitteisto liittyy. Poista ATI työkalu. asenna se ja avaa se uudelleen. se ei voi sotkusta uudelleen, jos poistat sen vuoksi, että pyyhkii kaikki overclock asetukset olet voinut tehdä, ja saat aloittaa alusta. |
|
| |||
| |||
| hei. kiitos! it works fine. |
|
| |||
| |||
| Mukava kuulla sen. vain olla varovainen, kun seuraavan kerran päättää overclock. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone käynnistyy 3 sekuntia, sitten sammuu ja 3seconds, sitten takaisin? | Whyred | Rautatavaran Chat | 1 | 16th Jun 2009 06:02 |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Näytönohjain | blando89 | Graphics Cards & Näytöt | 11 | 1. joulukuu 2007 09:22 |
| Näyttösovitin | sam2545 | Graphics Cards & Näytöt | 12 | 3. Hei 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |