![]() |
|
| |||
| |||
| He, overclocked ik mijn videokaart vorige week en nadat ik dat deed, heb ik mijn set ATITool op te starten en laden OC mijn profiel op het opstarten. Nu wanneer ik een programma dat mijn Video-fan activeert geopend, de ventilator gaat op 2 seconden daarna dooft samen met mijn monitor. Na dat ik mijn computer opnieuw op te starten. Any help? mijn systeem herstelpunten ook dont werk voor een of andere reden, dus i cant dat gebruiken. als ik mijn computer te herstellen gaat aan en zegt dat het mislukt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dunno hoe uit te leggen waarom uw systeem herstelpunten werken niet. maar ik kan uitleggen waarom uw videokaart uitgeschakeld samen met uw monitor. je je realiseert dat door overklokken, geef je de kaart meer spanning, toch?
als je met dezelfde voeding die bij uw computer, hebt u uw probleem gevonden. uw aanbod is niet sterk genoeg om de lading te behandelen. don't bother herstellen van uw computer niet meer omdat het niet toch zal je helpen. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat of je overclocked het veel te veel en je monitor is uit te gaan omdat uw kaart wordt afgesloten. Systeemherstel is een software-procedure. Overklokken is een hardware-procedure, zullen ze hebben geen invloed op elkaar.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik weet dat systeem te herstellen en OC hebben niets samen, maar im zeggen dat, zodat de mensen gewoon vertellen mij op mijn computer te herstellen. Is er toch aan mijn videokaart weer naar default. Wanneer ik draai op mijn ATITool de mess up gebeurt |
|
| |||
| |||
| iedereen met de hersenen om u te helpen dit probleem oplossen zal nooit vertellen u om uw computer te herstellen wanneer dit is duidelijk hardware gerelateerd. uninstall ATI tool. vervolgens opnieuw installeren en opnieuw openen. het kan niet de rotzooi weer als je het verwijderen, want dat wist alle overclock instellingen die u zou kunnen hebben gemaakt en je krijgt om te beginnen vanaf nul. |
|
| |||
| |||
| he. bedankt! het werkt prima. |
|
| |||
| |||
| blij te horen. gewoon volgende keer zorgvuldiger u besluit om overklokken. |