mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Video Card, Deaktiverer etter OC?

Reply

Thread Tools
Old 9th 2008 Feb, 16:52
Medlem Group

Default Video Card, Deaktiverer etter OC?

Hei, overclocked jeg skjermkortet i forrige uke, og etter at jeg gjorde det, satt jeg ATItool å starte opp og laste min OC profil på oppstart. Nå når jeg åpner et program som aktiverer min VideoCard fan, går viften på for 2 sekunder deretter slukkes sammen med skjermen min. Etter at jeg må hvile meg computer. Alle hjelpe? meg system restaurere meningene også dont arbeide for en eller annen grunn, så jeg skrånende bruk det. når jeg Gjenopprett datamaskinen den slås på og sier det mislyktes.
Old 9th 2008 Feb, 18:48
Donor Group

i dunno hvor å forklare hvorfor systemet gjenopprettingspunkter ikke fungerer. men jeg kan forklare hvorfor skjermkortet slukker sammen med skjermen. du skjønner at ved overklokking, gir du kortet mer spenning, ikke sant?

hvis du bruker den samme strømforsyningen som fulgte med datamaskinen din, du har funnet problemet. din supply ikke er sterk nok til å håndtere lasten.

ikke gidder å gjenopprette datamaskinen lenger fordi det ikke vil hjelpe deg likevel.

Min System: Esekiel

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Hovedkort:
MSI P-35 Neo Kombitaster brikkesett
RAM-minne:
2 gigabyte G. Skill DDR2 800mhz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 soundcard
Harddisk (er):
160 gig Western Digital SATA-stasjon
Optisk stasjon (er):
ASUS 16x dvd-cd RW kombinert stasjon
Case / PSU:
CoolerMaster tilfellet Antec Earthwatts 500W
Cooling:
3x lager 120mm vifter, 1 stock CPU vifte
Nettverk / Internett:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Skjerm (er):
22 tommers Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 9th 2008 Feb, 20:13
Donor Group

At eller du overclocked det altfor mye og skjermen går ut fordi kortet avsluttes.

Systemgjenoppretting er en programvare prosedyre. Overklokking er en maskinvare prosedyre, vil de ikke ha noen innvirkning på hverandre.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 9th 2008 Feb, 20:14
Medlem Group

Jeg vet at Systemgjenoppretting og OC ikke har noe sammen, men im si at slik at folk pleier fortelle mine til å gjenopprette datamaskinen.

Er der allikevel å putte meg skjermkortet tilbake til standard. Når jeg slår på min ATItool rotet opp skjer
Old 9th 2008 Feb, 20:20
Donor Group

alle med hjernen å hjelpe deg å løse dette problemet vil aldri fortelle deg å gjenopprette datamaskinen når dette er klart maskinvarerelatert. uninstall ATI verktøyet. deretter installere det og åpne det igjen. den kan ikke gjøre rot igjen hvis du avinstallerer den fordi den sletter alle Overclock innstillinger du kan ha gjort og du får begynne fra scratch.
Old 9th 2008 Feb, 20:33
Medlem Group

hei. takk! den arbeider fin.
Old 9th 2008 Feb, 20:40
Donor Group

glad for å høre det. bare være mer forsiktig neste gang du bestemmer deg for å Overclock.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.