![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, overclocked jeg skjermkortet i forrige uke, og etter at jeg gjorde det, satt jeg ATItool å starte opp og laste min OC profil på oppstart. Nå når jeg åpner et program som aktiverer min VideoCard fan, går viften på for 2 sekunder deretter slukkes sammen med skjermen min. Etter at jeg må hvile meg computer. Alle hjelpe? meg system restaurere meningene også dont arbeide for en eller annen grunn, så jeg skrånende bruk det. når jeg Gjenopprett datamaskinen den slås på og sier det mislyktes. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dunno hvor å forklare hvorfor systemet gjenopprettingspunkter ikke fungerer. men jeg kan forklare hvorfor skjermkortet slukker sammen med skjermen. du skjønner at ved overklokking, gir du kortet mer spenning, ikke sant?
hvis du bruker den samme strømforsyningen som fulgte med datamaskinen din, du har funnet problemet. din supply ikke er sterk nok til å håndtere lasten. ikke gidder å gjenopprette datamaskinen lenger fordi det ikke vil hjelpe deg likevel. Min System: Esekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At eller du overclocked det altfor mye og skjermen går ut fordi kortet avsluttes. Systemgjenoppretting er en programvare prosedyre. Overklokking er en maskinvare prosedyre, vil de ikke ha noen innvirkning på hverandre.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg vet at Systemgjenoppretting og OC ikke har noe sammen, men im si at slik at folk pleier fortelle mine til å gjenopprette datamaskinen. Er der allikevel å putte meg skjermkortet tilbake til standard. Når jeg slår på min ATItool rotet opp skjer |
|
| |||
| |||
| alle med hjernen å hjelpe deg å løse dette problemet vil aldri fortelle deg å gjenopprette datamaskinen når dette er klart maskinvarerelatert. uninstall ATI verktøyet. deretter installere det og åpne det igjen. den kan ikke gjøre rot igjen hvis du avinstallerer den fordi den sletter alle Overclock innstillinger du kan ha gjort og du får begynne fra scratch. |
|
| |||
| |||
| hei. takk! den arbeider fin. |
|
| |||
| |||
| glad for å høre det. bare være mer forsiktig neste gang du bestemmer deg for å Overclock. |