![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag överklockat mitt grafikkort förra veckan och efter att jag gjorde, jag ställer in mina ATItool att starta och ladda min OC profil vid start. Nu när jag öppnar ett program som aktiverar mitt grafikkort fläkt går fläkten på under 2 sekunder släcks sedan tillsammans med min bildskärm. Efter att jag måste starta om min dator. Hjälp? min systemåterställningspunkter också dont verk av någon anledning, så jag skränande använda den. när jag återställa min dator den vänder om och säger att det misslyckades. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet inte hur man kan förklara varför din systemåterställningspunkter inte fungerar. men jag kan förklara varför grafikkortet stängs tillsammans med din bildskärm. inser man att med överklockning, ger du kortet mer spänning, eller hur?
Om du använder samma strömförsörjning som följde med datorn, har du hittat ditt problem. din försörjning är inte stark nog att klara belastningen. Bry dig inte återställa datorn längre eftersom det inte kommer att hjälpa dig ändå. Mitt System: Hesekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller att du överklockat det alldeles för mycket och bildskärmen går ut eftersom ditt kort håller på att avslutas. Systemåterställning är en programvara förfarande. Överklockning är en hårdvara förfarande, kommer de att ha någon inverkan på varandra.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag vet att Systemåterställning och OC har ingenting gemensamt, men im säga att så att folk brukar säga till mina återställa min dator. Finns det något sätt att sätta mitt grafikkort tillbaka till standard. Varje gång jag sätter på ATItool röran upp händer |
|
| |||
| |||
| någon med hjärna för att hjälpa dig att lösa problemet kommer aldrig att tala om för dig att återställa datorn när detta är klart hårdvarunära. avinstallera ATI tool. installera det och öppna det igen. kan inte göra röran igen om du avinstallera det för att raderar alla överklocka inställningar ni har gjort och du får börja från början. |
|
| |||
| |||
| hallå. tack! it works fine. |
|
| |||
| |||
| glad att höra det. bara vara mer försiktig nästa gång du väljer att överklocka. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Datorn slås på under 3 sekunder, sedan stängs av för 3seconds, sedan tillbaka på? | Whyred | General Hardware Chat | 1 | 16 juni 2009 06:02 |
| Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger | elioenai | Grafikkort & Skärmar | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Grafikkort | blando89 | Grafikkort & Skärmar | 11 | 1 december 2007 09:22 |
| Videokort | sam2545 | Grafikkort & Skärmar | 12 | 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |