![]() |
|
| |||
| |||
| Dell dimension 4600 XFX 7600GT APG 1.5 gig ram Windows XP Jeg kom hjem fra arbejde og stirrede op på pc'en og fik en 640x480 med 4 bit farvekvalitet skærmen og kan ikke ændre det. Jeg har en frisk os og forsøge ed begge drev fra CD og nvidia hjemmeside. Hver gang computeren vil indstille sin beslutning til 640x480 når jeg installere drev. Næste jeg tryed for at se, om mabey det var min skærm og tryed en anden, men stadig samme 640x480 Res og canot ændring i Egenskaber for skærm. Jeg har tryed to forskellige skærmkort og begge samme ting, og gjorde få drev for hver én fra nvidia site.Need hjælpe ..... BAD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| når du siger, du ikke kan ændre res, hvad har du prøvet? har du højreklikke på skrivebordet, og klik på Egenskaber> Indstillinger> justere skyderen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder måske den forkerte driver.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Video Card RAM - laptop skærmkort sutte | elioenai | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2009 14:49 |
| S-Video??? Hjælpe | NCC Speed | Grafikkort & Monitors | 12 | 17 oktober 2008 21:02 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Video video driver problemer-derefter overvåge holdt op med at fungere! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januar 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |