![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Dell ulottuvuus 4600 XFX 7600GT APG 1.5 keikka ram Windows XP Tulin töistä kotiin ja stared jopa pc ja sai 640x480 4-bittiset värit laatu näytön ja ei voi muuttaa sitä. Sen jälkeen ei uutta os ja yritä ed molemmat asemat CD ja NVIDIAn Web-sivustosta. Joka kerta, kun tietokone asettaa sen päätöslauselman 640x480, kun olen asentanut asemat. Seuraavaksi tryed onko mabey se oli minun seurata ja tryed toiseen, mutta edelleen sama 640x480 Res ja canot muutos näytön ominaisuuksia. Olen tryed kaksi eri näyttösovittimien ja molemmat samaa asiaa, ja se ei saa ajaa kunkin jokin nvidia site.Need auttaa ..... BAD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kun sanot et voi muuttaa res, mitä olet kokeillut? sinä oikein klikkaa työpöydällä ja valitse Ominaisuudet> Asetukset> säädä liukusäädin?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa ehkä väärä ajuri.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| S-Video? Auttaa | NCC Speed | Graphics Cards & Näytöt | 12 | 17. lokakuu 2008 21:02 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Video näytönohjain ongelmat-sitten seurata enää toimi! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17th Jan 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |