![]() |
|
| |||
| |||
| Dell Dimension 4600 XFX 7600GT APG 1.5 gig ram Windows XP Ik kwam thuis van het werk en staarde de pc en heb een 640x480 met 4 bits kleuren scherm en de kwaliteit niet kan veranderen. Ik heb vervolgens een nieuwe os en probeer ed. beide stations vanaf cd en nvidia website. Iedere keer dat de computer zal zijn resolutie tot 640x480 toen ik het installeren van de drives. Volgende ik tryed om te zien of mabey het was mijn monitor en tryed een andere, maar nog steeds dezelfde 640x480 Res en canot verandering in het scherm eigenschappen. Ik heb tryed twee verschillende videokaarten en beide hetzelfde en kreeg de stations voor elk van de nvidia site.Need helpen ..... BAD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wanneer u zegt dat u niet kunt wijzigen van de res, wat heb je geprobeerd? heb je rechts klikken op het bureaublad en klik op Eigenschappen> Instellingen> schuifregelaar aanpassen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als misschien de verkeerde driver.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| S-Video? Helpen | Ncc Speed | Grafische Kaarten & Monitors | 12 | 17 okt 2008 21:02 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| Video video driver-problemen dan monitor werken niet meer! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 Jan 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |