![]() |
|
| |||
| |||
| Dell dimension 4600 XFX 7600GT APG 1.5 gig ram Windows XP Jag kom hem från jobbet och stirrade upp datorn och fick en 640x480 med 4 bitars färgkvalitet skärmen och kan inte ändra det. Jag sedan gjorde ett nytt OS och försök ed både kör från cd och NVIDIA-webbplats. Varje gång datorn kommer att sätta sin resolution till 640x480 när jag installera enheter. Nästa jag tryed för att se om mabey det var min övervaka och tryed en annan men ändå samma 640x480 Res och canot förändring i displayen egenskaper. Jag har tryed två olika grafikkort och båda samma sak och fick enheterna för var och en från nvidia site.Need hjälp ..... DÅLIGT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| när du säger att du inte kan ändra upplösning, vad har du försökt? Visste du högerklicka på skrivbordet och klicka på egenskaper> inställningar> justera reglage?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som kanske fel drivrutin.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Grafikkort RAM - laptop grafikkort suger | elioenai | Grafikkort & Skärmar | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| S-Video??? Hjälp | Ncc Speed | Grafikkort & Skärmar | 12 | 17 oktober 2008 21:02 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Video grafikdrivrutinen problem-sedan övervaka slutat fungera! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januari 2008 20:00 |
| Thread Tools | |
| |