![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| im debat tussen de 3 comps die enige verschil is hun video-kaart 1) ATI Radeon X1250 2) NVIDIA GeForce Go 7150M (UMA) 3) Intel ® Graphics Media Accelerator X3100 die video-kaart is beter voor recente spellen als; Crysis, FIFA 09, en zo verder * ps * Ik heb nog een laptop in het achterhoofd, heeft het een nvidia 8200, maar heeft 1.9ghz, in tegenstelling tot de andere 3, die 2,0 GHz .. zo ja .... thx op voorhand |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er alle rommel om eerlijk te zijn.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, ze zijn allemaal een beetje rubish is deze laptop voor gaming, of is het voor algemeen gebruik en incidenteel gaming? Welk budget heeft u voor de laptop?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gaming laptop is een oxymoron. Gebruik een laptop voor de netto-en tekstverwerking. Dat is de reden dat het draagbaar.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik gebruik mijn laptop voor gaming (zie sig) en ik kan max uit Half Life 2 @ 1920x1200 met een gemiddelde van 60fps, ja, maar het geheel van de hierboven genoemde onboard / gewijd zijn onzin als je wilt spelen eventuele recente games
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Fast Moving games verbetert vaardigheden voor langzamere bewegende games! | NeuroDrive | PC & Gaming Console | 1 | De 4 februari 2009 04:19 |
| Nvidia videokaart Vraag! | predatorgx | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 8 Nov 2008 03:22 |
| Net op het menu Start GONE! | Mike0001 | Windows besturingssystemen | 4 | 15 aug 2008 12:41 |
| Recente fout met firefox | Aiko | Web Browsers & FTP Clients | 5 | 13 dec 2007 17:17 |
| PC Games | Computer Spec | PC & Gaming Console | 12 | 29 dec 2006 19:22 |
| Thread Tools | |
| |