![]() |
|
| |||
| |||
| im diskutere mellom 3 comps som eneste forskjellen er deres video-kortet 1) ATI Radeon X1250 2) NVIDIA GeForce Go 7150M (UMA) 3) Intel ® Graphics Media Accelerator X3100 som video-kortet er bedre for nyere spill som; crysis, FIFA 09, og så videre * ps * Jeg har en laptop i tankene, det har et nvidia 8200, men har 1.9ghz, ulikt de andre 3 som har 2,0 .. så stemmer .... thx in advance |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det all søppel å være ærlig.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, de er alle litt rubish, er denne bærbare datamaskinen for spill, eller er det for generell bruk og sporadisk spilling? Hva budsjett har du på den bærbare datamaskinen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gaming laptop er et oxymoron. Bruk en bærbar PC på nett og tekstbehandling. Det er grunnen til at den bærbare.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruke min bærbar for spilling (se sig) og jeg kan maks ut Half Life 2 @ 1920x1200 med et gjennomsnitt på 60fps, ja, men alle de ovennevnte onboard / dedikert er søppel hvis du vil spille alle nye spill
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fast Moving spill bedrer ferdigheter for tregere bevegelige spill! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 feb 2009 04:19 |
| Nvidia Videocard spørsmål! | predatorgx | Kabinetter & Skjermer | 2 | 8 nov 2008 03:22 |
| Siste på start menyen borte! | Mike0001 | Windows-operativsystemer | 4 | 15 august 2008 12:41 |
| Nylige feil med Firefox | Aiko | Nettlesere & FTP Clients | 5 | 13 desember 2007 17:17 |
| PC Spill | Computer Spec | PC & Console Gaming | 12 | 29 desember 2006 19:22 |
| Thread Tools | |
| |