![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| im diskuterar mellan 3 comps som enda skillnaden är deras video-kortet 1) ATI Radeon X1250 2) NVIDIA GeForce Go 7150M (UMA) 3) Intel ® Graphics Media Accelerator X3100 som video-kortet är bättre för de senaste spelen såsom; Häxkungens, FIFA 09, och så vidare * ps * Jag har en laptop i åtanke, har ett nvidia 8200, men har 1.9ghz, till skillnad från de andra 3 som har 2,0 GHz .. så ja .... thx på förhand |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det allt skräp ska vara ärlig.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, de är alla lite rubish är denna bärbara dator för spel, eller är det för allmän användning och enstaka spel? Vilken budget har du för laptop?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gaming laptop är en oxymoron. Använd en bärbar dator till nätet och ordbehandling. Det är anledningen till det är bärbara.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag använder min bärbara dator för spel (se sig) och jag kan max ut Half Life 2 @ 1920x1200 med ett genomsnitt på 60fps, ja men alla de som nämns ovan ombord / hängivna är skräp om du vill spela alla de senaste spelen
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|