![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| computer har bin ok siden 2day nu nogensinde tid i login Jeg får denne besked, og min scrren gå sort fire 2 sekunder Jeg har afinstalleret alle grafik drivere og re installeret dem, og dette holder sker. im i stå, hvad de skal forsøge næste nogen ideer? ![]()
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er et kendt problem med Vista .... gå til Nvidia's hjemmeside og downloade den nyeste driver, at der formodes at løse det.
| |||
| |||
| hmph, dette skete for mig, men på XP, hvis de ovennævnte tråd dosent arbejde, så er du muligvis nødt til at geninstallere operativsystemet |
|
| |||
| |||
| Jeg får det måske en gang om måneden, I'm nVidia og Vista samt, personaly jeg ikke alt for trinvis, er det forholdsvis sjælden på minen, og det er kun 1 eller 2 sekunder. Mine chauffører var ikke helt up to date, så jeg hentede den nyeste går, blot venter på at se, om det besidder ud eller ej. Må ikke geninstallerer du OS gerne ovenfor .. Jeg vil være utrolig overrasket hvis det løst det, og det er virkelig ikke det værd sorg ..
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |