![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tietokoneessa on bin ok koska 2päivää nyt koskaan aikaa i sisäänkirjoittautumissivuksesi saan tämän viestin, ja minun scrren pimetä Four 2 sekuntia Olen poistanut kaikki näytönohjaimet ja uudelleen asentanut ne, ja tämä pitää tapahtuu. im kiinni, mitä kannattaa kokeilla ensi ideoita? ![]()
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä on tunnettu asiasta Vista .... Siirry Nvidia: n verkkosivuilla ja ladata uusimman ohjaimen, joka on tarkoitus ratkaista sen.
| |||
| |||
| hmph, tämä tapahtui minulle, mutta xp, jos edellä säikeen dosent toimi, saatat joutua asentamaan käyttöjärjestelmän |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Saan sen ehkä kerran kuukaudessa, olen nVidian ja Vistan myös personaly En ole liian vaiheittain, se on melko harvinainen miinojen ja se on vain 1 tai 2 sekuntia. Oma kuljettajat eivät ole täysin ajan tasalla, joten olen ladannut uusimman eilen vain odottaa nähdäksemme, joka pitää hallussaan tai ei. Älä asenna olet OS kuten edellä .. I'd on erittäin yllättynyt, jos tämä ratkaistu sitä, ja se todellakaan ole syytä surua ..
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| ATI Radeon X550-näytönohjain | Lazer08 | Multimedia & Codecs | 0 | 12th Jun 2009 22:23 |
| IBM T43 Display Driver ongelma | darshpreet | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 3. Jun 2009 03:14 |
| Vista rekisterin pysäytetty | CodeFreakC | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 20 Sep 2008 05:00 |
| Video näytönohjain ongelmat-sitten seurata enää toimi! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17th Jan 2008 20:00 |
| Vista 64 - explorer ei vastaa | Jdouglas | Windows-käyttöjärjestelmät | 12 | 1. Jan 2008 08:21 |
| Thread Tools | |
| |