![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Datamaskinen har bin ok siden 2day nå noensinne gang jeg innlogging får jeg denne meldingen og min scrren går svarte fire 2 sekunder
Jeg har avinstallert alle grafikk-drivere og installerte dem og dette holder skjer. im stuck hva prøve neste ideer? ![]()
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dette er et kjent problem med Vista .... gå til Nvidia's nettsted og laste ned den nyeste driveren, som skal løse det.
|
|||
|
|||
|
hmph, dette skjedde med meg, men på XP, hvis ovenfor tråd dosent arbeid, så må du kanskje installere operativsystemet på nytt
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg får det kanskje en gang i måneden, er jeg nVidia og Vista også, personaly jeg ikke altfor faset, det er ganske sjelden på mine og det er bare 1 eller 2 sekunder. Mine driverne ble ikke helt oppdatert, så jeg lastet ned den nyeste igår, bare venter på å se om det holder ut eller ikke.
Ikke installer du OS like ovenfor .. Jeg vil bli veldig overrasket om det løst seg, og det er egentlig ikke verdt sorgen ..