![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reet, dette område er en, som jeg kender stort set intet om. Grundlæggende har jeg kabel-tv, som kører på mit TV. Så jeg har et 8800GTS GFX kortet, der håndterer min pc grafik, knyttet til en 19 "TFT. Min pc og tv er på ingen måde tilsluttet. Jeg søger at få en HD LCD TV / Monitor at erstatte mit nuværende 19 "TFT, der skal bruges primært til spil, men ses som om det er HD Jeg vil også gerne se de lejlighedsvise HD film tilbydes af mit kabel selskab gennem skærmen også. Hvordan vil jeg gå om at gøre dette? Er PC / TV input er tilsluttet direkte til skærmen og overvåge derefter beslutter hvilke en for at se? Eller betyder mit TV gå ind på min gfx kortet første (hvis den støtter noget, der er behov for støtte), og derefter fra mit kort til min skærm? Skærmen Jeg har set og vil sandsynligvis blive ved hjælp af (medmindre nogen tilbyder en billigere bedre alternativ) er dette en Mit grafikkort er BfG 8800GTS OC2 320MB udgave.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er en total gæt fra min side som jeg ikke er 100% sikker på HD, men at du har en HD kabelboks du kunne forbinde boksen direkte til skærmen, hvis det er en HD TV / skærm via et HDMI-kabel, og computeren vil oprette forbindelse via en VGA-porten på bagsiden af tv'et.